Duymayan Kalmasın

by - Temmuz 22, 2015

Mübarek bir Ramazan ayını, bol bol cam silip tozların ezeli düşmanı olduğum bayram temizliğini ve kimin çayı bitmiş, kim bir dilim daha börek istiyor, o yerdeki kıyma mı temalı bayram esnasında arşa çıkan ruh halimi geride bıraktım ve döndüm. 
Dönerken yanımda şeker niyetine -ki tartışmaya açıktır- bir dolu havadis getirdim. Başlıyorum elimdekileri bir bir açmaya;

1. Bollywood Terapi Artık Cıvıl Cıvıl


Renklerin ülkesi ise Hindistan, bizde ondan geri kalmayalım dedik ve kolları sıvadık. Karşınızda DeğmesinYağlıBoya işbirliği ile hazırlanan sitenin yeni tasarımı ve yeni header;




2. Shahid Kapoor Evlendi


Yılların gözde bekarı Shahid Kapoor, nihayet evinin erkeği ve çocuklarının artizz babası olmaya karar verdi. Ve kaptı Mira’sını koluna doğru nikah salonuna. 



Gelin Hanım, Shahid’den 12 yaş küçük oyuncu olmayan sade bir vatandaş. Ve düğünlerinde  Bollywood ahalisinden pek kimse yoktu.  Ama haberi benim için özel kılan detayı Mira ile aynı yaşta oluşumuz :)  Hal böyle olunca kendisi güzel, kocası güzel, gelinliği en bir güzel gelini bir kıskansam mı diye düşündüm ama cık kıskanamadım. Pekte bir yakışmışlar baksanıza. Kıskanmaya kıyamadım resmen. Bize düşen sadece "Onlar ermiş muradına darısı diğer Bolly bekarlarının başına" demek.  

Shahid Mira'sına içli içli bakarken, gelin hanımdan 'nihahaha' duruşu


3. Hrithik Roshan Ve Sonam Kapoor Türkiye’ye Geldiler.


Peki biz bu güzel haberi nasıl öğrendik? Tabikisi Sonam Kapoor’un instagram hesabından peşi sıra paylaştığı selfiler topluluğundan. Dedik ki madem bu kadar çok selfie çekiniyor aaa o zaman kesin Antalya’dalar. 


Sonam Kapoor'un Antalya'da selfie çekilmek adlı özel koleksiyonundan nağmeler

"İkili bir klip çekimi için gelmişti, 2-3 gün içerisinde Antalya’da falanca otelde konaklayıp kliplerini hemen oracıklarda çekip gittiler. Ne aceleleri vardı, ocakta yemeklerini mi unuttular yoksa ütünün fişi mi takılı kaldı akıllarımızda halen bir soru işareti?"


4. FAN, BAJİRAO MASTANİ ve RAESS Filmlerinin Tanıtım Filmleri Yayınlandı.


Bu haberi bir avazda verişimin tek sebebi, bu üç filmin yılın en çok beklediğim filmleri olması ve artık ikisini beklemiyor oluşum.

FAN; 
Shahrukh Khan’ın hem kendisini hem ona çok benzeyen bir fanı oynadığı film ki biz bu filmi şu sıralar izliyor olmalıydık. Ne yazık ki yapımcılar assolistler en son çıkar deyişi yerini bulsun diye filmin çıkışını erteleye erteleye biz gerçek fanları bezmiş tavuğa çevirdiler. Birde üstüne sıkıcı ve bizlere yeni bir heyecan vaat etmeyen şu tanıtım filmi yayınlandı. 




BAJİRAO MASTANİ;
Tarihi aşk hikayesi, Deepika, Priyanka, Ranveer’li aşk üçgeni, Sanjay Leela Bhansali’nin görkemli kamerası diye çok hevesle açtığım yayını izlerken bir ara bende hatlar koptu. Uyuya mı kaldım, çöken hayallerimin şangırtısı mıydı kararsızım. Tanıtımı hiç mi hiç sevmedim ki bir tek ondan eminim. 



RAESS; 
İşte aradığım teaser yahu! Karizmatik, ilgi çekici, Shahrukh’cuğum mükemmel gözüküyor, artistik, izle beni, bekle beni, BEN GELİYORUM diye bağırıyor. Tek kusuru, “bu fragmanı güzel kendisini tahmin dahi edemiyorum” filmi tamı tamına 1 yıl bekleyecek oluşumuz.  




Ve havadislerim biter. Kapanışımız, Shahid Bey oğlumuzun düğününden hoş bir kare ile olsun.  Sevgiler, saygılar, esencek kalın. 




Ayakkabılar buraya
 Yeminler şuraya
Aşk her yere

...

Not; D.S.K; iki numaralı habere ne diyorsun komşu :) 

Benzer Yazılar

18 yorum

  1. Ağlamak istiyorumm Hrithik Roshan burayamı geldi :( Aynı sınırlar içerisinde nefes almışız ne güzel bir teselli :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraya derken yoksa Antalya'da mısın? haha fena olmuş o zaman :) ama öyle bir cee yapıp gittiler ki inan kendi ruhları bile duymayacaktı az daha ^^

      Sil
    2. Yok Antalya'da değilim ama Türkiye'de olduğunu bilmek bile bir teselli biçimi benim için :) Sende yazmasan haberimiz olmıycak o kadar hızlı görünüp gitmişler :)

      Sil
    3. Antalya'dada olmamanda bir teselli olsun o zaman :)

      Sil
  2. bollywoodterapi'den al havadisleri.Okurken çok eğlendim,çok güzel bir yazı olmuş. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, film yazılarına geçmeden ısınma turları atıyorum ;)

      Sil
  3. Öncelikle sahalara hoş geldin komşum özlemiştim valla. Blogu her açışımda yeni postun var mı diye kontrol ediyordum. Sonunda hasret bitti :D <3

    Şablonuna bayıldığımı 45673 kere söylemiştim zaten :D

    Raess filmini bende çok merak ettim. Bir de Kajol ablayla olan film vardı ona ne oldu? Haberin var mı çekimlerine başlandı diye okumuştum bir yerde.

    Sonam ve Hrithik çok ayıp etmişler. Hem sonam ablanın çektiği karelerde Antalya'nın A'sı bile yok buradan onları cık cıklıyorum :DD

    Ve gelmek istemediğim. Ama bıraktığın not sayesinde kendimi gelmek zorunda hissettiğim habere yedi temmuzda evlendiler. O günü yas ilan ettim ben her yıl aynı gün ve ayda siyahlar giyinip, Yıldız Tilbe den Ama Evlisin şarkısını açıp böğürerek ağlamayı planlıyorum :DDD Şaka bir yana mutlu olmalarını dilerim. Yalnız bu haberi ilk okuduğumda ''Nasıl ya kimle evleniyor, niye evleniyor'' diye saçmaladığım doğrudur :DD

    Tekrardan hoş geldin komşum. Gerçekten mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni, senin güzel yorumlarını ve senin güzel yorumlarının yolunu gözlemeyi özlemişim :))

      Dilwale ( kajol ile olan film) bir aksilik olmazsa yılbaşına geliyor inşallah. çekimleri devam ediyor ara ara . bakalım daha ondan çok görüntü sızmadı piyasaya. bende merakla bekliyorum.

      Ayıp ettiler tabii, gelmişler gül gibi ülkemize azıcık gezer tozar turistik takılırlar insan yahu. Hem belki Hrithik Roshan'ı yakından görmek isteyen insanlar vardır uzak memleketlerde hiç mi hiç düşünmüyorlar ah ki ne ah :))

      Haha yasını unutma bak, her 7 temmuzda çalarım kapını :)

      hoşbulduk canısı, sende çok çok mutlu ettin <3

      Sil
    2. Sen post gir ben hep yazarım sana (Yok o anlamda değil :D)

      Bir de Don 3 var hep bekliyoruz SRK amcayı ya neyse yapacak bir şey yok. Amcaya saygı :D

      Aynen insan bir gezinir bir tur atar. Kız yoksa bunlar tur attı da kimse tanımadı mı ki sonradan da küsmüşlerdir belki :DD

      Ay yas tutmayacağım varsa da sayende tutacağım insan teselli eder komşu. Ne demek yasını tut kontrol etcem aa kırıldım yani :D

      Hah son cümleye geldi sıra da ne desem bilemedim :D Neyse hah buldum. Yeni yazılarında görüşmek dileğiyle komşum :D

      Sil
    3. shahruhk aslında arı gibi vız vız çalışkan bir insan. her gününü setlerde geçiriyor yinede bize film yetiştiremiyor :) don 3'un havada kokusu bile yok, sen unut en iyisi filmi şimdilik :)

      Mira ile evliliği bir şey değilde, Alia Bhatt ile film çekiyor olması benim için daha sinir bozucu. kendimi teselli edemiyorum ki seni edebileyim :)

      Yaz bana canısı <3

      Sil
  4. Bayıldım temana çok güzel olmuş :) Orada duran kızı arkadan Deepika'ya benzettim :)
    Shahid'de evlendi sonunda ya.Vakti zamanında Karenayla niye ayrıldılar acaba hala merak ediyorum.
    Hritihik'in Türkiyeye geldiğini duymuştum.Darısı diğer aktörlerin başına :) Aamir de gelici gibi..göreceğiz...
    Bombayı sona saklamışsın.Shahrukh'un filmlerini de dört gözle bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama bak o kız benim Taj Mahal'i dinliyorum gözlerim kapalı onçin tanıyamamış olabilirsin :))
      Niye ayrıldılar bende bilmiyorum. çok birbirlerine yakışan bir çift değiller bence, izlerken abla-kardeş moduna kaçıveriyorlardı gözümde. şuan ki eşleriyle nispeten çok daha iyi gözüküyorlar.
      Darısı diğerlerinin hele hele çok karizmatik, ultra tatlı, romantikler kralı olan bir tanesinin başına <3

      Sil
    2. Bu bahsettigin "Hele hele cok karizmatik, ultra tatli, romantikler krali olan bitanesi" kim acep komsum sorcam sorcam soramadim bir turlu
      SRK amca evli olduguna gore kim harbiden merak ettim kestane kebap acele cevap :D

      Bu arada biz yasitmisiz zaten tahmin ediyordum simdi kesinlestirdim :D

      Sil
    3. romantikler kralı kim olsun kızz shahrukh tabiki :) Ama orada İstanbul'a gelmesi darısı olarak söylemiştim evlilik anlamında değil.

      O zaman yaşasın 94 ;)

      Sil
  5. Fan sanki billu barber e benzeyecek gibi bir his oluştu. Ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Star ve sıradan kimsenin hikayelerinin birleşmesi açısından benziyor gibi duruyor ama inşallah benzemezya. Bu kadar zaman bekletip, tanıtımlara doyamadıktan sonra gerçekten görkemli, etkileyici bir film olsun istiyorum. Billu sadece iyi bir filmdi.

      Sil
  6. Billu bazı sahneleri hariç monoton bir filmdi. Gerçi bu irrfan khan dan kaynaklanıyor olabilir. Adamın resmini görünce bile esnemeye başlıyorum. Ben de bu iki filmi çok merak ediyorum. Dilwale den de beklentim yüksek. Rohit shetty nin filmleri yer yer hayal Gücünü zorlasa da eğlenceli. Chennai express e çok gülmüştüm. Bol bachchan ve bunty aur bubli de izlerken eğlendiğim filmlerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ben İrfan'dan çok iyi elektrik alıyorum :) Billu'da faturayı kessem kessem senaryonun yavan işlenişine keserim. Dilwale öyle bir kadroya sahip ki havada karada severiz gibime geliyor. Rohit Shetty'nin chennai express haricindeki filmlerini izlemedim. Chennai'ye gerçekten çok güldük belki ama shahrukh olmasaydı güler miydim hani emin değilim :) bol banchcan ve bunty'ye hep niyetlenip hiç izleme aşamasına geçemiyorum. tavsiyen olarak kabul edip bir kez daha izlemeye niyetleniceğim :)

      Sil