Hint Modası: Kareena Kapoor

by - Haziran 02, 2015

Taslaklarımda tamamlanmayı bekleyen film yazıları, tavsiye listeleri ve ismini vermek istemeyen yazılar arasında ‘önce ben’ kavgası çıkınca çareyi seyirci jokerini kullanmakta buldum. Seyirci jokerinden aldığım yetkiye dayanarak bu haftayı moda haftası,  Kareena Kapoor’u ise hint modası yazılarının üçüncü güzeli ilan ettim. Buyurun gelsin Kareena Kapoor hanım kızımızın birbirinden güzel 10 elbisesi; 

10. Gecenin açılışını Üsküdar'a gider iken kendisini yağmur alan, eteği çamura batan ve setresi uzun kalan Kareena Kapoor ile yapalım. 



9. Bodyguard'ın tanıtım turlarında arzı endam eden Kareena Kapoor ve tam zamanlı Bodyguard'ı  Salman Khan ile devam ediyoruz. 




8.  Poster filmin aynasıdır! 


"Çayır çimen geze geze, İmran sus bir geveze
 Oy oy. 
 Az öteye gidiver, iyice girdin dibime 
 Oy oy."

 dedi Bebo en sonunda dayanamayarak.



7. Aşağıdaki şıklardan hangisi resimdeki elbiseyi sosyolojik perspektiften tanımlamaktadır?

a. Bir gün abim nişanlanırsa nişanında giymeyi düşündüğüm ideal elbise.
b. Bir gün abim evlenirse düğününde giymeyi düşündüğüm ideal elbise.
c. Bir gün abim evlenmez ise kimbilir kimin düğününde giymeyi düşündüğüm ideal elbise.
d. Abiciğim evlen ama bana böyle bir elbise al da öyle git! 



6.  "İlk defa Kareena Kapoor'u bu kadar güzel buldum" elbisesi. 

Evet, normalde çirkin bulurum. Çünkü o benim gözümde her zaman, Shahrukh Khan'ın şımarık, ukala ve makyaj torbası baldızıdır. (Bknz; Kabhi Khushi Kabhie Gham)


-Ne bu gürültü çocuğum! Sabahtan beri bir durmadın yerinde 
Amitabh Bachcan'dan fırçayı yedikten hemen sonra, evlendim ki ben temalı medyaya poz veriş. 

5. Elbise çok aham şaham bir model olduğu için değil ama Bebo, bu saree'nin içinde gerçekten güzel gözüktüğü için ekledim bunu



4. Önüm, arkam, sağım, solum çok ŞIK! 



3. Benim de anarkalim olsa, üstelik yeşil olsa, saçlarım lüle olsa, yanaklarım al al olsa gider yeşil rengi iade edip mor veya pembe rengini alırdım.

Madhuri: -O elbise mor olaydı iyiydi!

Kareena: -Hıh çok biliyorsun sen!
2.  Kareena Kapoor'un üzerinde görüp görebileceğiniz en zevkli saree'ye miraba deyin. Dur hadi, en zevkli demeyelim de kendisine en çok yakışan model diyelim. Khunki, laf aramızda kalsın, bu hatuna saree giymesini pek yakıştırmıyorum. Fiziği müsait olmadığı için değil, sarıp sarmalamasını pek beceremediğinden :) 


1. Günün zirvesinde bir adet içten gülüş ve bol kesim bir Salwar Kamez var.

Kareena Kapoor ve şalvarları adlı bir yazı hazırlamayı düşündürecek kadar çok şalvar sever biri çıktı Bebo. Bu model, kendisine en çok yakışan gil. 


***
Yazının sonunda sizlere küçük bir itirafım olsun; Bu hafta  Kareena Kapoor'u moda güzeli seçme amacım, birbirinden güzel kıyafetlerle dolu bir gardıroba sahip olmaması :) Evet, doğru okudunuz. Zevkime göre o kadar az kıyafeti vardı ki ay hangi birini eklesem derdine düşmek zorunda kalmadım. Yoğun geçen bir haftada beni çok yormadığı için huzurlarınızda kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum. 

Bu sefer listeyi hiyerarşik sıralamaya göre yaptım. En bayıldığım elbise, gerçekten de renkli şalvar. Sizin hangi elbisesi en çok hoşunuza gitti, bir deyiverin hele. Hiçbirini beğenmezseniz de anlarım :)  

Bir sonraki kıyafet derlemesi için kafamda dört tane isim var. Sizin merak ettiğiniz özel bir oyuncu varsa, bir sonraki isim sizin istediğiniz bir oyuncu olabilir. 


Selametle.


Bir önceki Hint Kıyafetleri yazılarını görmek için buraya, resimlerin kaynağı Pinterest hesabımı ziyaret etmek için buraya tıklayabilirsiniz. 

Benzer Yazılar

10 yorum

  1. 2. olarak seçtiğin sareeyi en çok beğendim ben.Sadece şıklıktan yanayım her zaman.Pembe siyah favori renklerim :)
    Korede hanbok giymiş biri olarak Hindistanda da saree giyebilmeyi umut ediyorum.İnşallah birgün nasip olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah be çalıkuşum Kore nasip olmuş, Hindistan'da bir gün nasip olur inşallah. Hatta bir bakmışsın giymişiz sareeleri, kol kola geziyoruz :)

      Sil
  2. Hindistan'ın en güzel giyinen kadını bence Priyanka Chopra. ne giyse de üzerinde mükemmel duruyor. bir gününüzü de onu yorumlamaya ayırın da bizim de hem yüzümüz gülsün hem de gözümüz şenlik etsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın Priyanka'ya hiç alıcı gözle bakmamıştım yorumuna kadar. O fiziğe yakışıyordur giydikleri eminim. Bundan sonra onuda takibe alayım inşallah, bakalım ondan neler çıkacak.

      Sil
  3. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. (: tarzım olmasa da o evlilik temalı olan bir hoş geldi gözüme (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yedi numarayı diyorsun değil mi, elbise hoşluktan ben kıskançlıktan ölüyorum resmen. Çok fena gözüm kaldı kendisinde. Bu arada bloğa hoş geldin :))

      Sil
  5. 3 numarada resimler ve resim yazılarına koptum cuk oturmuş hahah

    Ben bu ablayı pek beğenmem ama bazen tuhaf bir şekilde gözüme çok şirin görünür. Mesela 5. resimdeki gibi :DD

    Bu arada http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/06/zor-begenirim-mim.html ebeledim seni komşum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bak bende kendisine ne güzel diyebilirim ne çirkin. Bir öyle bir böyle hissediyorum kendisi için :) Mimini fark ettim sabahtan ama akşam sakinliğini bekledim dönmek için. Üç vakte sendeyim inşallah.

      Sil