Dhanush’un nesi var, Amitabh’ın sesi var (2015)

by - Haziran 08, 2015

Bugünkü filmimiz iki taş oyuncusuna rağmen, karanlık posteri ve izleyen kimsenin bir halt anlamadığı fragmanı sayesinde 2015’in en merakla beklenmeyen filmi Sha Sha Sha Mi Mi Mi Shamitabh.



Hindistan’da kimselerin ilgisini çekmeyen Shamitabh filmi, ülkemiz Bollywood severleri tarafından büyük bir sevgi seli ve coşku ile karşılandı. Bu coşkuya kendini kaptırıp aman ne olacak kötü çıkarsa kötüdür biz Pyaar İmpossible izlemiş insanlarız diyerek filmi çıkar çıkmaz izleyenlerden biri de benim. Sonuç, azzz sonraaa sizlerle.

Filmin başrolleri (zaten hepi topu üç kişiler); Dhanush, Amitabh Bachchan ve Aksara Hassan. 

Üç kişilik dev kadrolu (bir dev, bir çırak ve bir toy) filmin konusuna gelirsek ki Shamitabh bize böyle bir hikaye sunuyor;

Konuşamayan ve ama aktör olmak isteyen vatandaşı Dhanush oynuyor. 

Amitabh Bachchan ise devreye bu noktada giriyor. 

Amitabh Bachchan Dhanush'un gizli ses dublorü rolünde. 

Aşk yok mu aşk demek en doğal hakkınız. Lakin; 

Sonuna kadar destekliyorum. Dhanush ve büyülü gözleri başka genç kızları büyülemeye devam edebilirler. 

Kim bu Dhanush kız diyenlere;
Kasmış, boymuş falan sorun değilde star ışığı yok be gülüm çocukta. 

Filmin en sevdiceğim repliği;

Özellikle Karan Johar'a git derim. 

****
Filmi nasıl bulduğuma gelirsek,

Bollywood sektörünün arka planını anlatan her bir filmi sevdiğim gibi bunu da sevdim. Konu itibarı ile ilginç ve sürükleyici idi.

Oyuncular; "Amitabh bey amcaya lafım yok. Dhanush, hiç bir kıza ilk görüşte aşık olup, sülük gibi yapışmadığı için çok mutluyum. Aksara Hassan, bir ablası olmasa da eh işte nazlı yarim, saç modelini sevmesinler" idi.

Şarkıları  dile dolanacak cinsten değilmiş demek ki çünkü filmi izleyeli kaç ay oldu hatırlamıyorum ve dağlarda tuvalet arayan sidikli kız haricinde aklımda hiçbirisi kalmamış.

Hem yeni bir hint filmi olsun hem farklı olsun deyü deyü tavsiye film arayanlara Shamitabh tavsiyemdir. İyi seyirler dilerim.

Spoiler

Sizlerden izleyen var mı? Sonunu beğendiniz mi? Çünkü benim tepkim bu;


Benzer Yazılar

27 yorum

  1. Maskülen takılan bir Hint kızı ilginç. Genelde Hintli ablalar işveli cilveli ne bileyim böyle bir edalı olur hani Hintli olduğu te yüz metre öteden anlaşılır ama bu abla öyle değil. Çok dikkatimi çekti :D

    Yalnız film için aynı şeyi söyleyemeyeceğim baş rol abiden dolayı itici bulurum da üzerine afiyet :DD

    Neyse ellerine emeğine sağlık komşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kızımız yönetmenin siyah severliğinden nasibini almış, kara kuru gezdi film boyunca. Sektör filmi izlemeyi seviyorsan iyi gidiyor film, Dhanush bende pek sevmem ama bu filmde iyi anlaştık :)

      Sil
  2. Ben filmi izlerken yarısında çılgınlar gibi uykum gelmişti, zatii oldum olası sinema sektörünün arka planını anlatan filmleri sevemedim. Bana günlük hayatın sıradanlığı ile gelen filmleri ziyadesiyle seviyorum. Dhanush, 3 Moonu'dan sonra gönlümü fethetmiş olsa da sonradan izlediğim hiç bir filmde beni etkilemedi maalesef ki. Sonuna da şöyle bir bakıp "ee iyiymiş, bu çocuğun kaderi oldu artık" dediğimi hatırlıyorum. Kısa ve herkes gibi biri olan Dhanush'un nasıl aktör olabildiğini düşünmesinler boşuna, samimi de ondan! Böyle gülümsediğinde şapşal şebelek bir şeye dönüşüyor :) Amitabh'ın sesi kesinlikle çok özgün ve etkileyici bir ses. Velhasıl yazı iyi olmuş da film pek de öyle ahım şahım bir şey değildi, bunu da üzülerek söylüyorum. Keşkem bu bollywood hıphızlı senaryo yazıp film çekeceğine azıcık daha emekle daha sağlam kurgularla gelseler de gül gibi oyuncu kadrosunu zayi etmeseler değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgelmişsin, sefalar getirmişsin süeadacığım. Her zaman ki gibi eli dolu gelmişsin :) Günlük hayat seviyorum diyorsan Dum Laga Ke Kaisha filmini mutlaka izlemelisin. Şu ana kadar izlediğim en iyi 2015 yapımı. Şahane bir filmdi. Dhanush bundan sonraki filmlerini finalde ölmemek koşulu getirse çok iyi olur, üç vakte sevenlerinin içi bayılacak yoksa. Belki de çoktan bayılmıştır. Sana sormalı :) Normalde hak verebilirdim belki ama bu ara öyle güzel filmler izledim ki, son cümlene katılamıyorum :)

      Sil
  3. İzlenilecekler listesine eklendi beybi, çok sağol ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara izlenilecekler listeni ortada bırak ablacım tekrar tekrar lazım olabilir :)

      Sil
  4. Ne hissettiysem onu yazmışsınız her zamanki gibi çooook keyifli bir yazı olmuş :D Ellerinize kollarınıza sağlık.. Pyaar Impossible'ı beğenmediniz mi bu arada? Harika bir film değildi ama çok da kötü değildi sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başrol çocuk, adını unuttum Uday Chopra'nın oynadığı karakter, çok mıymınıktı. Film dahi olsa kendisini o kadar ezdirmesine tahammül edemeyip yarısı olmadan kapamıştım filmi. Hem karaktere ısınamayıp, hem udayın oyunculuğunu beğenmeyince sarmadı film.
      Güzel yorumun için asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Oooo merak ettim şimdi.Amitabh varsa güzeldir ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız bu Amitabh öncekilere pek benzemiyor haberin olsun :)

      Sil
  6. Dhanush herkesin sevebileceği bir aktör değil onu çok özel yapan yönleri var ve onu sevebilmek oyunculuğunu anlayabilmek adına bu kilit noktaya vurgu yapmak isterim.Uzun böyle baby-face tabiriyle bilinen genel geçer kabul görmüş şımarık bir oyuncu değil sonuçta kendi işini kendi tarzıyla yapan biri.Dikkat ederseniz yakışıklı olmadığını iddia etmiyorum.Onun özel bir yakışıklılığı var.Burada özelime bir gönderme yapıyorum.Bu adam tam benim tarzım :)Filme gelince çok başarılı ancak sadece tarzıma uymadı.Onun haricinde Dhanush nerede olursa olsun oyunculuğuna laf getirtmiyor asında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Dhanush sever yorumu geldiği için mutluyum. Kimse de sahip çıkmıyor bu Dhanush oğlana diye çok şaşkındım.*bu konuya ilk yeni dhanush filminde değinmeyi planlıyorum* Valla, bende kendisini pek yakışıklı bulmayanlardanım ama filmleri gayet yakışıklı ^^ Yapımcı oldukları olsun, oynadıkları olsun. Ve kesinlikle çok iyi bir oyuncu.

      Sil
    2. Bende bu konuya tekrardan değineceğiniz için çok mutluyum.Teşekkürler.Kimse sahip çıkmıyor ama gizli ve güçlü bir kitlesi var arkasında.Bizler gibi ;) Yoksa bu kadar filmi olmazdı.Malum henüz 31 yaşında.Kesinlikle "Thanga Magan" filmini buradan herkese öneriyorum.Çevirisi de yapıldı.Oyunculuk kariyerinin zirvesini o filmde görebilirsiniz.Orada da çok yakışıklı.

      Sil
    3. Bir sonraki yazısı dedigim thanga idi zaten :) hafta başı yazısını yayınlamayı düşünüyorum.

      Sil
    4. Öyle mi okumayı çok isterim merakla bekliyorum :)

      Sil
    5. Thanga yazısında tekrar görüşelim o vakit ^^ kızların dedikodusunu yaparız ;)

      Sil
    6. bende esra hanıma katılıyorum cümlenizin altına imzamı atarım dhanush'un oyunculuğuna bayılıyorum yada bana çok sevimli geliyor bilmiyorum ama kendi tarzı diğer filmlere göre başka hem komediyi hem dramı filmlerinde beceriyor kendini sevdiriyor kerata:D şarkılarını baya dinliyorum valla konu dhanush olunca insanın konuşası geliyor hatta şuan aneganın müziklerini dinliyorum saat neredeyse 12 neyse çok uzattım çok seviyorum onu ya anlatamam:)

      Sil
    7. anegan yazısına gelen yorumların sahibi adsızsızsınız dii mi. Saatler çakışıyor, herhalde sizsiniz.
      Belli sevginiz belli :)) Maari şarkısına bayılırım ya. O kıvırcık saçlı hikaye hepsinin içinde bir başka güzeldi.

      Sil
    8. aynen benim:) bende o şarkısından bahsetmiştim birde orjinal maari filmini izleyin müzik,konu,yardımcı oyuncu hepsine bayılmıştım zorla ablamada izletmiştim oda pek beğenmez dhanushu ama maari filmini beğendi:)

      Sil
    9. izlerim inşallah bu ara. Bir o kalmıştı zaten son filmlerinden es geçtiğim, onuda izleyeyim tam olsun :)

      Sil
    10. izlersen o güzel yorumlarınızı bekleriz:)

      Sil
  7. Dhanushun bütün filmleri çok güzel kendisi de harika bir oyuncu ve çok tatlı bollywoodun kralı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bollywood'un değil de, kendi sektörü hangisi oluyordu, galiba kollywood :) Tamil filmlerine deniyor ya- oranın kralı olabilir gerçekten.

      Sil
  8. Bence dhanushun bütün filmleri harika kendisi de öyle çok iyi bir oyuncu ve çok tatlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben her filmini beğenmiyorum. Raajhana'dan falan hiç hoşlanmamıştım. Ama Thanga Magan olsun Anegan olsun bu filmi olsun hepsi çok güzeldi.

      Sil