Bollywood Severlerin Güzin Ablası

by - Mayıs 08, 2015

Bloğa gelen Google aramalarının önemli bir kısmını sorular oluşturuyor. Benimde onları gördükçe ayyy'la başlayıp yaaa ile biten cümleler kurasım geliyordu. Geçen akşam oturdum ve kurdum.





En sık gelen soru ile başlıyorum;


Shahrukh khan kajol sevgili mi? ( Shakrukh kajol evli mi? )

Değil anacım değil. İzlerken hepimizin içi gitse de değil. Shahrukh Khan 17 yaşından beri yavuklusu olduğu Gauri ile, Kajol ise kendisi gibi bir aktör olan Ajav Devgan ile evli. 


Shahrukh kajola evlenme teklifi etti mi?

Dilwale Dulhania Le Jayenge gibi bir filmde boy gösterip milyonların kalbini çalıp, 19 yıl geri vermedikten sonra haklarında bir şehir efsanesi oluşmasaydı ayıp olurdu.  İşte o şehir efsanesi, bu evlilik teklifi. 



peekay filminin sonunda ne oldu?

Elinde teybi, kalbinde aşk acısı dünyayı terk eden Peekay'ın, yıllar sonra Hindistan'ın buram buram kül kokan Ganj Nehri burnunda tüter. PK, arkadaşlarını da yanına alarak çayda çıra, Delhi'de mangal yapmak üzere Hindistan'a kesin dönüş yapar. 


Filmin yazısını merak edenleri buraya alalım. 


mary kom kimdir?

2014 yılında biyografi filmi çekilince üstüne birde Priyanka Chopra başrolü üstlenince hepimizin adını öğrendiği; Hindistan'ın 4 kez altın madalya kazanmış milli boksörü.  

Filmin yazısına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. 


ek villain Hindistanda ne kadar sevildi?

Siddarth mı Ek Villain'dan güzel ya da Ek Villain mı Siddarth'dan daha yakışıklı tam olarak kestiremesem de gişe sonuçlarına bakınca ikilinin karışımı epey sevilmiş diyebilirim.


Filmin yazısı için buraya, 2014 yılının en çok izlenen filmleri listesi için buraya tıklayabilirsiniz. 


kajol mü katrina kaif mi?

O nasıl soru kız öyle, duymamış olayım.  Cevabım her türlü Kajol. Oyunculuk Kajol, güzellik Kajol, zarafet Kajol...






shahrukh filmlerde kendisi mi şarkı söylüyor?

Söylemiyor. Ama her seferinde aynı isimlerin playback'ini yapınca içine Sonu Nigam ya da Udit Narayan kaçmış gibi bir yanılgıya iteliyor bizleri.


deepika güzel mi?

Güzel değil çoooooooooooooooook güzel.  Bazı bazı makyajını fazla kaçırıp ten değişimi yaşasa da güzelliğinden zerre eksilmiş değil. 


shahrukh khan evli mi?

Yazgımla kanlı bıçaklı
Kalbim hep alacaklı
Cevabım üç kelime oda şöyle;
Evli, mutlu, çocuklu. 

***
Özetle;
Shahrukh Kajol candır.
Deepika canandır.
Google Aramaları imam beğendi,
Bollywood Sevmeyen patlıcandır. 

 J

Benzer Yazılar

13 yorum

  1. Ay komşum yazın çok tatlı ve eğlenceli olmuş.

    Sanırım SRK ve Kajol'u herkes evli görmek istiyor. Sosyal medyalar aracılığıyla iki oyuncuya baskı kurup, eşlerinizden ayrılın ve birbirinizle evlenin denecek neredeyse :DD

    Yazının başındaki resimde çok manidar olmuş. Temsili sen sanırım. Ama o oyuncuyu da beğeniyorum hele dostana filminde çok komikti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim komşu kız :)

      Aslında hiç bana benzemiyor ama Hindistan'ın bir Güzin Ablası olsaydı kesin Kirron Kher olurdu diye düşündüm. Her rolü fena güzel hatunun zati :)

      Sil
  2. Ben de bu tarz bir yazı yazdım. Google aramaları şahane oluyor cidden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana gelen aramalar komikli olmuyor genelde. Ama seninkiler afetti, yazını okurken çok eğlenmiştim.

      Sil
  3. Yaa bana biri bu google aramalarının nasıl yapıldığını anlatsın ne olur :( Google analytics e üye olunuyor dediler oldum, kodu şablona yapıştıracaksın dediler onu da yaptım ama hala en çok aranılan kelimeleri bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatayım;
      Google anlatice girip oturum açınca ekranın sağından EDİNME sekmesine tıkla.
      Tüm Trafiğin içinden KANALLARa gir.
      Organic Search, referral, direct kullanıcılar hepsinin rakamları orada çıkıyor.
      ORGANİC SEARCH'e tıklayınca gelen anahtar kelimeler ve detayları karşında.

      Sil
    2. Karmaşık gelirse ekran görüntüsü alıp mailine atabilirim.
      Kolay gelsin de geç bile kalmışın sen iki yıldır nerelerdeydin :)

      Sil
    3. Canım yeni üye oldum google analyticse, ondan pek çakmıyorum bu işten :( mailden yardımcı olabilirsen sevinirim, mail adresim yenilerkendinihayat@gmail.com

      Sil
    4. Vakit bulur bulmaz mailden dönüş yapacağım inşallah.

      Sil
  4. Yine cuk gibi oturan cevaplar.Keşke bende de sendeki gibi kıvrak dil olsa :) Hepsine de katılıyorum..Katrina Kaifle Kajolumu kim kıyaslamış acaba? (burada bayık bakışlar) O soru daha çok her tarafı yapma insan güzelliği mi yoksa herşeyiyle doğal bir insan güzelliğimi ise şıklardan ben ikincisini seçerim gerçi şimdiki zamanda işler öyle olmuyor ama neyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canısı ama sende az değilsin hani, azıcık daha zamanın olsa senden daha ne güzel paylaşımlar çıkacak. Artık kısmet yaza senden çok şey bekliyorum, duyurulur :)
      Srk- Kajol Dİlwale'yi çekiyor ya şu an, çekimlerden çok çok önce Katrina'nın da adı geçiyordu o film için. Habira Kajol mu başrol Katrina mı başrol tartışmasına birisi kızıp kim ya şu başrol araması yapmış olabilir bir ihtimal.

      Sil
  5. Güzel yazı olmuş ama asıl yorum yapma sebebim tabiki Sidhart:)))ek villainı ek villain yapan sidhart olduğuna göre tabiki sidhart ek villaindan güzel NOKTA.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aramayı görünce senden bir şüphelenmedim değil hani :) Siddarth başrol olmasaydı, villain'ı herhalde izlemezdim bende. Hem fikiriz. Noktalı Virgül; :))

      Sil