Bloğumda Bahar Temizliği Var!

by - Mayıs 21, 2015

Bir elimde toz bezi, bir elimde camsil haşır huşur bilgisayarın tozunu alıyorum demek isterdim J Ama, yok. Bu bahar temizliği başka bahar temizliği.



Geçen gün şöyle bir ilk yazıdan kıyın kıyın okumaya başlayayım, bakalım neler yapmışız 8 aydır diyerek niyetlendim arşiv taramasına. Gülmekten yanaklarım çatlayarak, şaşa şakozlana, o virgülü babanın emekli uşağı mı sandın kızıım nidaları eşliğinde 40'a kadar geldim. 

Bu hafta, yeni yazı girmek yerine  arşivin tozunu almayı seçtim. Eski yazılardaki kusurları düzeltmek değildi niyetim. Ama içimde kalan vaktiyle teknik yetersizliğim sebebiyle yapamadığım değişiklikleri şimdi yapmak istedim. Gökten üç elma düştü ve şu üç yazının başına isabet etti;

1. Sonam Kapoor- Hint Modası    ( Beni de ekle diye ağlayan tüm elbiseleri hunharca ekledim. Pişman değilim. ) 

2. Huzur Veren Filmler Tavsiye Listesi   ( Vakti zamanında sevdiği posterleri sayfayı çok kasmasın diye ekleyemeyen bir kız vardı. Sonra o kız, hayatın yeniden boyutlandır tuşunu keşfetti. Şimdilerde ıssız adasında yanına aldığı üç şey ile mutlu mesut yaşıyor. ) 

3. Gori Tere Pyaar Mein film yazısı  ( İnsanlık için küçük, film için büyük bir adım oldu. )


Bu aralar her an her yazının başına düzenle tuşu isabet edebilir. Fakat ilk film yazım olan Bhootnath yazısı anayasa ile koruma altında.  Bin bir emekle yaptığım o muhteşem repliğe nasıl kıyarım. Kaç saatimi almıştı, muhteşem sanat eserim J

Bu arada  Twitter açtım. Aylar, aylar ve gerçekten aylar önce. Hala yan sekmeye linkini ekleyeceğim, orası ayrı mevzu.

En çok retweet alanı ekleyeyim ki havam olsun :)

Altı çizili her satır mevzu bahis yazının linkini içerir.
Hayırlı haftalar olsun.
Selametle.

Benzer Yazılar

8 yorum

  1. Benim de düzenlenecek o kadar çok yazım var ki :(( İçerik hırsızlığına gelince o da en korktuğum şey.. Umarım sıkça rastladığım gibi ben de yazılarımı başka bir blogda görmem :) Gerçi hırsızlık yapanlar genelde sınır ötesinden bir blogu çalıyorlar ama belli de olmaz hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Allah korusun hırsızlar dadanmasın bloglarımıza. En sıradan bir yazı bile bu kadar emek istersen, öyle kolaydan indira gandi yapmalar ah ne gıcık şeyler. ( Şimdik nereden çıktı bu konu anlamadım ama olsun )

      Düzenlemek dahi epeycene vakit alıyormuş ona göre kolları sıva derim :)

      Sil
    2. "Fakat ilk film yazım olan Bhootnath yazısı anayasa ile koruma altında. " kısmından geldim emek hırsızlığı noktasına... İlk boş zamanımda şöyle bir okuma yapacağım :)

      Sil
    3. Hatalarla dolu olmasına rağmen ilk yazım olduğu için değiştirmek istemediğimi kast ettiydim. Akşam kazası diyelim bir yanlış anlaşılma olmuş :))

      Sil
  2. İyi yapmışsın..Ben de arada sırada bakarım eski yazılarıma.İlk başlarda nerden başlasam nasıl yazsam neyi nereyi koysam diye kısacık bir yazıya bütün gün uğraştığımı bilirim.Sende de kat be kat gelişme olmuş.İlk yazın okununca daha net anlaşılıyor.Ama çok da iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yazıyı nereden nereye ibretliği olarak bırakıyorum :)) Yeni yazılar okudukça, yeni insanlar keşfettikçe ufku açılıyormuş insanın. Bende de tam tersi ilk günler yazması çok kolay gelirdi. Bir saate hazırlardım bir yazıyı. Şimdi en az bir gün hatta bir kaç gün zaman alıyor. İçime sinene kadar uğraşıyorum, acemiyken bir an önce yayınla tuşuna basmak istiyordum :)

      Sil