Bir Mimdir İki Mimdir

by - Mayıs 01, 2015

Kanlı güneş tutulmasından sonra canlı-kanlı bir blog tutulması yaşıyorum. Olay şöyle gerçekleşiyor Word dosyasını açıp ekrana bön bön bakakalma eylemini takiben iki üç cümle yazıp silerek verilen mücadelede kazanan Youtube'da sevdiğin şarkı oluyor. Böyle bir tutulma anında Miss Lovebird'ten gelen mim biraz içimi açtı. Aslında sırayı ne filmler, ne replikler istedi ama kısmet bu miminmiş. 

1) En Son Okuduğun Kitap?

Kocan Kadar Konuş serisinin ikinci kitabı; KKK Diriliş. 

Feyvırıt kısımlardan bir tanesi 

2) En Son izlediğin Film?

Sıkıysa Yakala. 



3)Siyah mı Beyaz mı?

Siyah giysen söz, beyaz giysen toz olan şu zalım dünyada benim sadık yarim liladır lila.

4) Tiyatro mu Sinema mı?

Yılda hepi topu 1 veya 2 kere sinemaya giden, tiyatroyu gerçekten hatırlamıyorum, ben için gıcırdayan sandalyemde el ense keyif seçeneği en makulu. 

5) Mesaj mı Aramak mı?

WhatsApp'a başladık başlayalı arkadaşları aramayı unuttuk gibi gibi. Mesajın pratik cazibesiyle, telefon konuşmalarının sıcaklığı arasında bir yüz yüze görüşsek en güzeli. 

6) Hep Olmasını İstediğin Hayalin?

Shahrukh bana Hi desin, annem bir çay demlesin, bizim kuzu melesin istiyorum. 


Uzun uzadıya Hi! 


7) Gelecekte Kendin İçin Ne Düşlersin?

Kısa vadeli gelecekte hafta sonu bir Emirgan kaçamağı yapabilmeyi  ( laleler solup gidecek, biz hala gidecek gün bulamıyoruz), Allah'ım tez zamanda nasip ederse Haider'in yazısını yazmayı (sözde  dört aydır yazıyorum ) düşlüyorum. 

Bekleye bekleye tozlandı çocuğum taslaklarda 

8) Burası olmasa hangi ülkede yaşamak isterdin? Neden?

Tabikisi Hindistan. Aşığı olduğum ülke, renklerin baharatların kokusunu içme çeke çeke nezle olmak istiyorum dersem yalan söylemiş olurum :) Türkiye olmasaydı, Mars'a taşınırdım. Uranüs'te güzel. Satürn'ün bile gideri var. 

9) Bloğuma 10 üzerinden kaç verirsin? Devamlılığı için tavsiyen ne olur? 

Sevgili Miss Lovebird, yüksek müsadenle "Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla" yapıyım yeri gelmişken. Tüm blog camiasına sesleniyorum. Gelen yorumlara en fazla 24 saat içinde dönüş yapın. Araya bir kaç gün, hafta, hatta bir kaç ay (başıma gelmişliği var)  girdiğinde takdir edersiniz ki yorumu yapan kişi artık o heveste olmayacaktır. Duygular fös diye sönüveriyor. Diğer yazılarınıza yorum bırakma isteği de bir kuş olup mavi göklerde süzülmeye başlıyor. 


***

Bir mimin daha sonunda geldik. Bana paslayan Miss Lovebird'e teşekkür ederim. Ben ise tüm sevgili okurlara paslıyorum. Özellikle 9. soruyu hepinize yöneltiyorum.  Göz ucuyla bakıp kaçanlar, ilk günden beri tam destek buralarda olanlar bu sorular sizlere geliyor. 


Peki siz Bollywood Terapi'ye 10 üzerinden kaç puan verirsiniz?  
Ne tür bir tavsiyede bulunur, nasıl bir eleştiri yaparsınız? 


Benzer Yazılar

13 yorum

  1. Ben on üzerinden on veriyorum. Bu kadar tembel olmamanı ve biran önce film postlarını yazmanı ümit ediyorum.

    Cevapların her yazında olduğu gibi çok eğlenceli ve şükela bu yüzden bu üslupla yazmaya devam et komşum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskilerin yazılarını bitirene kadar yeni film izlememe kararı aldım. Bu şekilde taslaklarımı tez zamanda eritebilirim gibi inşallah.

      Teşekkür ederim canısı o senin kibarlığın. Ben kendime 10 üzerinden 10 vermem :)

      Sil
    2. Yalnız yazdığım yorumun ilk paragrafı çok ciddi olmuş nasıl bir havaya girdiysem artık hahhaa

      Neden ki on onluk blogun var kendine haksızlık etme canım :D

      Sil
    3. Ama azıcık tembelimdir zaten doğru söylüyorsun :)
      Puan kıracak bir kaç durum var kafamda.

      Sil
  2. Ben puanlamaya karşıyım ama şunu bilmeni isterim senin yazılarını sırıtık bir vaziyette okuyorum :)) 9. maddeyi üzerime feci aldım, bende de bir rehavet var bugünlerde. Sadece yazmak kısmı olsa iyi... Bir ay önce yapılmış yorumlar gördüm geçen mailimde. Vay ki ne vay...

    Bir önceki miminle bunu ve senden önce gelen bir mimi birleştirip üçlü kombo yapmayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayıs geldi pikniğini de yaptın bir güzel, ben senden bu pazartesiye güzel bir dönüş bekliyordum. Bugün de nasip değilmiş. Üçlü, ikili, beşli gel artık Tülaaaay'lı şarkılar çaldırtmadan bizlere rehaveti üstümüzden atalım ablacım :)

      Sil
    2. Dört kollu takipteyim seni :)
      Instagramdan şahsi hesabım ile izliyorum. Orada gördüm pikniği.

      Sil
  3. ''ben okuyom ya'' diye bir giriş yapmak istedim şimdi :D Ben ki aslında blogları gezinmeyi yazı yazmayı kendime vazife bilen insandım.İşler güçler şartlar beni bu hale getirdi :)
    Şimdilerde biraz daha rahatım kafanızı şişircem zaten hazırlıklı ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir geliyorsun, pir geliyorsun zaten maşallah :) Ben haftada bir olsun tencere kaynasın modundayım. Allah çok çok kolaylıklar versin.

      Sil
  4. Degisik bir tarziniz var.Kurdugunuz cumleler bir sonraki cumlenizi merak ettiriyor.
    Bir bollywood filmi izlemeden once "bir abla vardi, acaba o bu film icin ne yazmis " diye dusunmeden edemiyor insan.
    10 uzerinden 8 diyorum.
    Sebebi:milyonlarin hayran oldugu Aamir Khan icin yeterince zaman ayirmamissiniz diyorum.
    Filmleri kisiligi hayat tarzi en azindan 3-5 derin incelemeyi hak ediyor bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim adsızcım, arada aklınıza düşüyorsam ne mutlu bana ^^

      Aamir Khan konusunda yorumunu dikkate alacağım. Hatta yarın bloğa tekrar uğramanı rica ediyorum. Bu konuya artık bir el atmanın zamanı geldi.

      Sil
  5. tesekkurler.
    Gercekci bir notun blogu gelistirecegine inaniyorum.Aslinda notum da boldur.

    Ayrica esimle birlikte aamir khan ve shahrukh hayraniyiz.

    Cogu zaman insanin cani tatli,eksi ceker ya bizimde hint filmi cekiyor canimiz.
    Esimle birlikte blogunuzu didik edecegimizden emin olun.Simdiden bi kac filmi kenara yazdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canı hint filmi çekengillerden biri olarak sizi çok iyi anladım. Şimdiden ikinizi de iyi seyirler dilerim.

      --Öhöm birde "hani bir abla vardı.. " cümlesine geri dönersek, ben 22 yaşındayım. Siz evli,mutlu, bollywoodlusunuz. o kadar da abla olmayabilirim yani :)

      Sil