Yağmur Yağsada Romantik Olsak

by - Nisan 04, 2015

Küçük bir çocukken yağmurun yağması demek, sellerin akması ve Arap kızının camdan bakması demekti. Ortaokul zamanlarında bulutların çarpışması, çıkardığı gürültü vs. derken yağmura bilimsel bir eda ile yaklaşır olduk. Ne zaman ki büyüdük, işin içine biraz romantizm girdi. Midelerimizde uçuşmaya hazır bekleyen kelebekler, yağmurlu günleri pek bir sever oldular.

Bunu bilen yönetmenler durur mu hiç. Filmlerinin en can alıcı sahnelerini, romantik yağan yağmurlarda çekmeye başladılar ve bu durum bir Bollywood klişesi olarak kültleşti.   Ben de bir yağmur sever olarak sizlere en sevdiğim yağmur sahnelerini sıraladım.  Sondan başlayarak favorilerim;  

4.Tum Hi Ho ( Shraddha & Aditya,   Film; Aashiqui 2 )

Bu sahnenin mükemmelliği, şarkı sözleri, Arjit’in ses telleri, Aditya’nın karizması, kızın şapşikliği, her şeyi bir yana bırakalım da o ceket kokmuyordur inşallah. Aşkın gözü kör derler ama burnu tıkalı diyeni hiç duymadım. Çocuk onca yoldan koştu be, üstelik alkol problemi var. Neyse ne canım Shraddha’nın sorunu, ben sahneme bakarım, kelebek bir der geçerim.   



Ceketin içi asayiş berkemal gözüküyor :)


Sahneyi izlemek için tık tık. 


3. Zaraa'nın Nikahı ( Shahrukh  &  Preity,  Film; Veer Zaara )

Ümit Besen’e Nikah Masasını yazdıran sahne. ( Teknik olarak yıllar önce yazdırmış ama içine malum olmuş  )   "Nikahına beni çağır sevgilim ( çağırmadı ) , istersen Shahid’in olurum senin. ( Kapoor olanı kast ediyor ) Bu adam kim diye soran olursa (sordular),  eski bir tanıdık dersin sevgilim? ( Dedi ). " Ve hemen akabinde yağan yağmur...


Sahneyi izlemek için tık tık. 

2. Gazebo Sahnesi ( Shahrukh  & Kajol,  Film; Kuch Kuch Hota Hai )

Shahrukh Khan ve Kajol bir araya geldiğinde bırakın yağmurları, rüzgar bile romantik eser be. Öyle ki Kajol’un ‘müzik yok ki a deli!’ ikazının peşi sıra kralımızın çalmadan oynayan sihirli parmakları devreye girer ve ta ta  tan.  



 ♥    Kalp çarpıntısı detaylar  


                 


Sahneyi izlemek için tık tık.


1. Pyar Hua Iqrar Hua ( Raj & Nargis,  Film; Shree 420 )

Ah o eski ramazanlar. Ah o eski komşuluklar. Ah o eski filmler... Müjdemi isterim ah o eskiler koleksiyonuna yeni bir parça ekleyebilirsiniz. Ah o eski yağmurlar, neredeler azizim?



Sahneyi izlemek için tık tık. 


****

Filmleri merak edenler için;  Veer-Zaara, Kuch Kuch Hota Hai ve Shree 420 benim pek sevdiğim, gönül rahatlığı ile tavsiye ettiğim filmler. Aashiqui 2 ise son 15 dakikası ile kalbimi çok kırmış olduğu için nazlanarak tavsiye ettiğim, müziklerinin hatırına bir kere izlenilesi bir filmdi. 

Bollywood'un yağmuru bitmezse, benimde listem burada bitmez. Olayı çok yanlış anlayan bir kitle var ki birazda onlardan gif koymazsak hatırları kalır. Bakınız;


"Allah rızası için bir damla yağmur be ablam"



"Olayı az biraz abartan Anushka"  



"Oturmaya mı geldik hopidik şipidik"



***

Yağmurlu havaları garantileyemiyoruz ama benim size gif yağmurum burada sonlanıyor. Hayallerinizin ve gerçeklerinizin aynı çatı altında buluşması dileğiyle...


"Hayal edilen"
"Aslında olan" 

***

Khuda Hafız

Benzer Yazılar

12 yorum

  1. Haha çok güldüm, çok eğlenceli bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazarken hem çok eğlendim hem çok yoruldum. Beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. Yazıyı cidden çok beğendim :)

    İçime bi' nisan yağmuru yağmış olabilir mesela...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül isterdi ki siz bu yazıyı okurken hem camınıza yağmur damlaları tıklasın, hem de yüreğinize. Başta hava durumunu tutturamadım diye biraz üzüldüm amma gönlünüze işlediyse mesele yok.

      Sil
  3. Ayy sennn nasıl, neden, ne için, ne sebeple bu kadar tatlısın, bu kadar tatlı olmak zorunda mısın ^_^

    Yazılarını okurken inanılmaz keyif alıyorum, sakın vazgeçme olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyşşş yorumun güzelliğine bak sen :)

      Sen okurken keyif alıyorsun, ben yazarken keyif alıyorum Allah'tan bir mani çıkmadıkça devam yazmaya inşallah jab tak hai jaan , jab tak hai jaan :)

      Sil
  4. Yazı çok eğlenceli her zamanki gibi :) Bende Rajkumarda ki yağmur sahnesini çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaaan kırk yıl düşünsem dediğin sahnenin, benim çok sevdiğim o sahne olduğu aklıma gelmezdi. Ben repliklere kaptır git kendini, yağmuru fark etme :) Ki sırılsıklam aşk temalıymış oda. O Amitabh Banchanlı repliğe aylar yıllar güldüm belki de romantizm güme gitti o arada.

      Sil
    2. A evet Amitabh Banchan adı geçmişti. Hatta bende gülmüştüm ama yinede sahnenin önüne geçemedi benim hafızamda :D (Aslında o kadar duygusal değilimdir ama Shahid aşkının gücü :D)

      Sil
    3. Shahid'in fendi, Amitabh'ı yendi diyorsun :)

      Sil
  5. Müzik yok ki a deli :D:D ayy çok güldüm ya ne güzel anlatmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim canısı. En kısa zamanda sahalara seni de bekleriz.

      Sil