Namastey London, Akshay Filmlerine Son*

by - Mart 16, 2015

Katrina Kaif’in güzel olmadığını düşünürdüm ama hiç bu kadar emin olmamıştım. Tescillendi, sabitlendi. Bu giriş cümlelerini görünce nutku tutulup şoka giren arkadaşlar, filme yapılan “Katrina’nın güzelliği için bile izlenir” yorumlarını gören benle eşit bir şaşkınlık yaşıyorlar.  Bu hafta menüde Akshay Kumar ve Katrina Kaif ikilisinin başrolü paylaştığı Namastey London  (Merhaba Londra) filmi var. 


Film; İngiltere’de doğup büyüyen Jasmeet’in, kültürünü hor görmesi, Hindistan’da doğup büyüyen Arjun’la görücü usulü evlendirilmesini konu alıyor.

Bu filmin yazını hazırlamak tee bugünlere kaldı çünkü klavyem filmi geri tepti. Sizlere beğenmediğim filmlerin yazısını hazırlamayı pek istemiyorum ama sevmediğim filmlerin hiç birini yazmasam bu ayı yazısız geçirebiliriz diye korktum ve Namastey London için kolları sıvadım.

Filmin ilk yarısı öyle korkunç ötesi bir senaryo sahip değildi. İdare eder, çerezlik bir film olarak gidiyorduk. Ne zaman ki İntermisson yazısı göründü, öküzde öldü, ortaklıkta bozuldu.

Neleri Sevmedim? (Neyi sevdim ki)


Akshay Kumar;
Kendisi filmi izleme sebebim dahi olsa bu filmden sonra Hadi bana eyvallah, yeni film çekme inşallah. İnsan her yıl 4 film çeker de sadece içlerinden biri mi güzel çıkar. Namastey London’da hem Akshay’ın oyunculuğu, hem de oynadığı karakter sorunlu. Arjun; saf, fedakar, akıllı, havalı, hiç biri değil. Hepsini içinde barındırmaya çalışan, tutarsız bir karakter bu yüzden de ağzıyla kuş tutsa nanik nanik. 



Katrina Kaif; 
Yalan yok, Katrina’yı sevmiyorum. Oyunculuğunu da hiç mi hiç beğenmiyorum.  Ama öyle çok filmi var ki. Sırf kendisini beğenmiyorum diye güzel senaryolardan mahrum kalmak istemiyorum.  Bu filmde her zaman ki gibi oyunculuğu çok duygu dolu, insanın içine işleyen tipten değildi tabiki.  Normal, düz bildiğiniz Katrina Kaif performansı idi.

Makyajı yapan ablamızda anti Katrina olunca sonuç böyle oluyor

Senaryo; 
İşte esas olay bu zaten. Oyunculuklar bir şekilde idare edilebilirdi eğer sağlam bir kurgu olsaydı. Ki ana öykü hoş ve zenginleştirilebilir bir konu idi. Buna rağmen, olmamış bir evlendikten sonra aşk öyküsü izledik. İzlememiş olmayı dilerdik. 


Bir, hiç beğenmediğim film yazısının daha sonuna geldik. Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederiz, ben başlığı görünce kaçabilirdim. 2 saat 15 dakika gibi kısa bir sürede içimi baymayı başardığı için Namastey London film ekibine üstün bayma ödülü veriyorum ve başarılarının devamını dilemiyorum.  

Hoş bir kimyaları var kabul.

*Böyle dediğime bakmayın siz. Bu filmi izlerken ki oflanmaları illa unutup, biraz zaman geçince kendime oflayacak yeni bir Akshay Kumar filmi bulurum. Fan olmak zor zanaat.

Benzer Yazılar

6 yorum

  1. :) Eleştiri bile güzel olmuş, samimi içten anlatımın okutuyor kendini :)
    Benim en büyük eleştirim ( tüm bolywood filmleri için ), çok uzun sürmesi filmin. BAzen gözüm korkuyor aman hiç başlamayım diyorum :) Ama yine de izletiyor mu, evet izletiyor arkadaş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah işte film güzel olduktan sonra isterse 3,5 saat olsun ayıla bayıla izleniyor da, kötü filme denk gelmekte var. Zaman israfı resmen.
      Teşekkür ederim, okuyan gözleriniz dert görmesin :)

      Sil
  2. Bu kız nedense pek sevilmiyor. Daha doğrusu hakkında yapılan on yorumdan sekizi olumsuzdu :)

    Hımm bu beyefendiyi tanıyorum lakin bana itici geliyor o yüzden bir filmini bile baştan sona izlemedim. İzlemeye çalıştığımda ki rolü komikti falan ama ne bileyim.

    Tekrar ablaya dönersek hoş bir bayan bence oyunculuktan pek anlamam illa gözüme gözüme sokulacak yoksa pek rahatsız olmam hatta ablanın jab tak hai jaan da ki oyunculuğunu beğenmiştim neyse öyle işte takipteyim bu aralar Hint filmleriyle sarıldı etrafım her postuna tavşan gibi kulaklarımı dikiyorum korkunca mı oluyordu o ya :D Aman gecenin köründe yapılan yorum bu kadar oluyor işte idare et komşu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten Katrina sevenler, ne güzelsin kııız diyenler olmasa bu kadar üstüne üstüne gidemem bende. Sonra kulaklarına gidiyor, üzülüyolar, depresyon falan derken hoop estetik ameliyat.( Bakınız Anushka Sharma. )
      Akshay'ın hangi filmi olduğuna bağlı, onca zamandır fanıyım geçen bir filmine sadece 6 dakika dayanabildim.
      Şimdi Google'a sordum, tavşan tehlikedeyken kulaklarını dikiyormuş :) Korkutucak bir şey de yazmıyorum ama :)

      Sil
    2. Hadi Anushka estetikli mi şoklardayım :D Ben bu bizim çekikgillerde sanıyordum gerçi Hindistan'da pek yaygın olmayabilir. Ama üzüldüm yani hani iç güzellik önemliydi. Ayrıca bu estetikli haline herkes bayılıyor mu bakalım? Sağlık için neyse de böyle fuzuli bir sebepten olunca bende sinirler zıplıyor :)

      Sil
    3. Hindistan güzeller diyarı çok estetik yaygın olmaz diye bekliyor insan ama Preity Zinta gibi güzeller güzeli bir hatunun estetik yaptırdığını öğrenince benimde güvenim kalmadı pek :) Anushka'ya tam yazık oldu, eski halini de severdim, yeni hali de hoşuma gitti ama fan sayfaları affetmiyor hala makarasını yapıyorlar kızın.

      Sil