Bu Hafta Nabrut'tayım

by - Mart 01, 2015

Kareena'dan yakındır bunu da Bollyci yaparım ben bakışı :)

“Nerden çıktı bu sendeki hint aşkı?” sorusu hayatımın #sık sorulan sorular kısmının başköşesinde oturuyor. Kimseciklere yerini kaptıracağa benzemiyor kerata. Üstelik cevabıma da kimseyi inandırabilmiş değilim.

Sizler gibi normal bir insanım. Bir gün bir hint filmi izledim. Sevdim. Sonra bir tane daha izledim. Onu da sevdim. Ve bir tane daha izledim. Bir, iki, on, on iki derken bir bakmışım,  100. film kutlaması yapıyorum.

İşte o birinci filmden bir tık geriye gidersek Hindistan benim için sadece pasaklılığı, pisliği, bulunmaz Hint Kumaşını, Hint fakirini ve Taj Mahal’i çağrıştırırdı. Bir gün *ki çok uzun hikaye* tüm önyargılarıma sırtımı dönüp ilk filmime başladım. Bugünkü yazımda “Bollywood ve Önyargılar “ hakkında.  Bugünkü yazım ama bu hafta Nabrut Ve Yaşam bloğunda. Misafir Yazar olarak bu haftaki yazım orada yayınlanıyor. Sizleri yazımı okumaya bir tık öteye davet ediyorum.

^^^ Hı hı 100. film kutlamasında ciddiyim. İnsan hayatında kaç kere yüzüncü hint filmini izler ki, güzel bir duygu evde muhakkak deneyiniz.   ^^^

Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Sen ne yaptın bana yaa.
    Nabrut'ta seni okuduktan sonra Hint filmlerine öyle bağlandım ki gerçek dünyadaki sorunların hepsi yok oldu sanki.
    O filmlerde yaşamaya başladım.
    Çok zor zamanıma gerçekten terapi gibi geldin,geldiler.
    Yazılarında filmlerle ilgili duygularıma tercüman oldu.
    Yeni yazılarını özelliklede Shahrukh KHAN'lıları merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldin. Mutlu eden yorumlar kategorisinde altın madalya alır bu itiraflar. Birde Shahrukh sevdim diyorsun, beni can evimden vuruyorsun :)
      Çok çok sevgilerimle, hayırlı akşamlar.

      Sil