Bangalore Yolcusu Kalmasın

by - Mart 27, 2015

Üç hafta önce bu yazıda 2014 yılını favori filmi bulamadan kapadığımdan bahsetmiştim ya hani. Bu yazıyı okuyan üç kuzen Divya, Arjun ve Kuttan Bangalore’dan kalkıp, sen bizim hikayemizi dinlemeden nasıl umudunu kesermişsin bakalım diyerek yanıma geldiler. Yazıyı okuyunca şok olmuşlar, bizi nasıl görmezlikten gelirsin diye sordular. Sırf Hintçe konuşmuyoruz, Bollywood’a ait değiliz diye Hindistanlı olmayak mı he diyerek atarlandılar. ^ Kim söyledi bakayım bu çatlaklara, benim Bollywood dışı Hint sinemasından hoşlanmadığımı ^

Ben kendilerini sakinleştirmeye çalışırken, Kuttancığım lafa dalıp hikayelerini anlatmaya başladı bile. Hikayeye kendimi kaptırmış "Üzülme Divya, sen güçlü kızsın bir yolunu bulursun " diye teselli verirken, üstün hizmet madalyalı internetim kesildi ve kendime geldim. 

Bugünkü filmimiz 2014 yapımı bir Malayalam filmi: Bangalore days. 


Filmin konusu şöyle; Divya ( Nazriya Nazım), Arjun ( Dulguer Salman) , Kuttan ( Nivin Pauly ) çocukluğundan beri çok yakın 3 kuzendir. Evlilik, iş, hayaller üçlünün yollarını Bangalore’da kesince, üç kuzen için eğlence, aşk, dostluk, hayallerle dolu Bangalore Günleri başlar.

Oyuncular; Dulquer Salman, Nazriya Nazım, Nivin Pauly, Fawad Fasıl ve daha nice adını ilk defa duyduğum kimseler. Ama iyi kimseler. Çok doğallar, bundan sonra mutlaka  takip edilesiler.  



Oyuncuların doğallığı, karakterlerin sempatikliği, hikayenin bizdenliği, repliklerin şahaneliği, derken kaptırdım gittim filme. Ağır işleyen bir film olmasına rağmen çok eğlendim, her bir kuzenin hikayesini beğendim, bir diğerini dört gözle bekledim. 

Bol oyunculu filmimizde favori karakterim Divya; ki kendisi evlilik sebebiyle Bangalore'a taşınan kuzeni temsil ediyor. 

Saç döndüren dolgun başlar. 


İlk görüşte aşkların hatırı sayılır bir yeri olsa da, usul usul kapı çalan aşkların tadı hep bir başka oluyor. Bu filmimizde Divya, kim köpek sevdiye kurban giderek, son model bir derin dondurucu olan kocasıyla istemeden evlenir. Onlar istemeden evlendiler ama ben pek bir istekli izledim doğrusu  J

O son köpeği sevmiycektin!

İkinci sevdiceğim; Kuttan.   Aşağıda görüldüğü gibi film boyunca şapşik şapşik güldü durdu.  Büyük şehrin yaban ellerinde memleketim canım benim, seni ben pek çok sevdiğim için deyü deyü gezdiği için, kalbimi kazanmış olabilir. Akibetini sormayınız reca ediceğim. 



Son kuzen Arjun'a gelirsek, ki filmi kendisi için izledim doğrudur, her filmde var bu karakterlerden  motorcu, isyankar, havalı,  o yüzden çokta etkilenmedim. Aşağıdaki resimde takip ettiği sevdiceğini  daha çok beğendim.

Etkilenmiş de olabilirim emin değilim, Dulquer Salman sonuçta   J

***

Bangalore Days, eğlenceli, romantik, komedi, dostluk içerikli filmler arayan herkese şiddetle tavsiyemdir. Tüm seyirdaşlara şimdiden  iyi seyirler dilerim. 


Filmi izlemiş olanlara Spoilerli dipnot; Shiva'nın bir kız olmasını, hatta direk Sarah çıkmasını, Arjun'un ona aşık olmasını beklediğim doğrudur.  Shiva & Arjun bir düşünsenize J

Benzer Yazılar

2 yorum