Hint Modası: Deepika Padukone

by - Şubat 02, 2015

Güzeller ve kıyafetleri sekmesinin bugünkü ismi: Deepika Padukone, nam-ı diğer kızım sende ödüle doymuyon. 2013 yılını dört, 2014’ü iki filmle kapadığı için ödül törenleri, tanıtım turları, galalar derken coştukça coşan bir Deepika Padukone klasörüm oldu. Bu yüzden sadece geleneksel kıyafetlerini ve içlerinden en sevdiğim 15 elbiseyi aldım. 


****


1. Deepika Padukone son iki yıldır çok başarılı yapımlarda yer aldı ve her bir filminde kaliteli bir oyunculuk sergiledi. Ondan sebep kendisi artık Bollywood'un kraliçesi olarak anılıyor. 




2.  Bir kaç resim ilerledikçe gözünüze iki şey çarpabilir. Birincisi, elbiselerin olabildiğince sadeliği. Deepika kıyafet seçiminde  tek renk, bazen iki renk hadi taş patlasın üç renkten yana.   Birinci resimde gördüğünüz Shahrukh'un yüzü, ikinci resimde kolu, üçüncü resimdeki yakası size yaklaşan fırtınanın habercisi. 

3. Gözünüze çarpması muhtemel ikinci şey hatunumun güzelliği :) Deepika  'valla çok güzel hatun be' listemde ikinci sırada yer alıyor ve Aishwarya'nin gençliğini bir türlü geçemiyor. 



4. Şimdi siz birazdan kıyafetleri mi konuşuyoruz yoksam hatunun kendisini mi? diyerek iç aleminizde bir sorgulamaya düşeceksiniz. Kara kara düşünmeyiniz efendim ben Deepika'yı biraz sevdiğimden ötürü azıcık kulaklarını çınlatalım istiyorum. Yaklaşan fırtınayı haber vermiştim ama dimi! Bu sadece esen rüzgar :) 


 5. Deepika Padukone, 5 Ocak 1986 doğumlu (  28 yaşında , oğlak burcu ). Biz kendisiyle Shahrukh Khan'la başrolü paylaştığı Om Shanti Om filminde tanıştık. Filmin güzelliğinden midir Shanti'nin zarifliğinden midir bilinmez kendisinin bende hatırı sayılır bir yeri oldu.          Ah Nostalji Vah Nostalji! Shahrukh Khan'ın giydiği eteğin gizemini çözmek için Lungi Dance videosuna uçabilirsiniz. 





6.  Deepika ve Shahrukh Khan aralarındaki 21 yaşlık farka rağmen ekrana en çok yakışan çiftlerden. Birlikte hepi topu üç film çektiler; Om Shanti Om, Chennai Express, Happy New Year.  Chennai ve HNY peş peşe geldiği için ikiliden sıkılanlar olmuş! Onlara burdan kocaman teessüf ettim. 


Gamzeleri yarıştırıyor olabilirler :) 

7. Öhöm öhöm kıyafetlere gelecek olursak,   1, 5 ve 6 numaralardaki gibi giydiği  elbisenin genel adı:  Saree. Hindistan'da giyilen en yaygın hint elbisesi.  Deepika'nın elinden  tutup kaçırdığı kişide Nargis Fakhri. Birlikte mutlu mesut Aamir Khan'ın doğum günü partisine gidiyorlar. Hrithik hemen arkalarında :) 



8. Geldik kritik bir elbiseye ya da pek bir önemli bu güzel hatunun yanına bir yağız delikanlı gitmez mi sorusuna.  Bu resimler ikili birbirini pek bir seviyor ama medyaya biz sadece arkadaşız pozları veriyorken çekilmiş. 

İki resmide ekliyorum ki siz kim daha içli bakıyor sorusunun cevabını ve şu eteğin uzayıp giden güzel kuyruğunu görebilin diye. 


9. Deepika'nın sevgilisi diğer adıyla eniştemizin adı Ranveer Singh. İkili, 2013 yılında birlikte başrol paylaştıkları Ram-Leela setinde tanışıp, gerçek bir Ram ve Leela olmaya karar vermişler. Bu elbisesi, Ram-Leela'nın tanıtımı için katıldıkları programdan;
İki numarayı andırıyor azıcık 
10. Deepika'nın çoook uzun boylu olduğu mevzusu katıldığı programlarda her seferinde vurgulanır. Partnerleri kendisinden kısa kaldığı için dalga geçilir. Bende sanıyorum ki Deepika kanat taktı uçuyor. Bu yazı bahanesine araştırdım. Deepika Padukone Boyu: 1,75. Beyler kısa demek ki kız ne yapsın .   Boyu boyuna, kolu koluna elbise bulmanın sevinci nedir  bilir misiniz ? İşte bu gülüşler hep o gülüşler.


11.  Elbise güzelde sanki bu sefer yakışmamış.  Yooo, kıskanmıyorum ki ne alakası var. Zaten hiç kıskanmam  ben.  Deepika güzel değil sorun orada. Açık ve net!


12.  Deepika Padukone tarihinin muhtemelen en renkli elbisesi. Bir ödül gecesinden;  -Ödül gecesi mi dedim, İnsanlık için büyük ama Deepika için sıradan bir adım, kıza her gün ödül gecesi-

'Tüm ödülleri ben alıceğim siz eve eli boş gidiverin kuzum' gülüşü

13. Bir ödül gecesi, bir ödül gecesine gel beraber Deepika'nın evinin önüne kamp kuralım demiş.       Kamu Spotu: Deepika Padukone'nun arkasına oturuyorsanız kulağınızı ulu orta karıştırmayınız.  Sonuç; birlikte kamp  kurmuşlar.


14. Nereye gittiğini söylememe gerek yok. Siz anladınız değil mi? 


15.   Ödül törenlerine o kadar laf atıyorum ama hatun hak ediyor. İki üç filmi iyi iş çıkarınca Kraliçe ilan edilenlerden değilde, yeteneğiyle uzun süreler tahtını koruması dileklerimle son sarisini sizlere takdim ederim.  Ödül töreni değil ki bu zaten, Happy New Year'ın tanıtım turlarından


 Bu resmi sırf siz Deepika'nın küpelerini yakinen görebilin diye ekliyorum. At kuyruklar, sönmeye yüz tutmuş sarı tutamlar beni ilgilendirmiyor yoksa.


****
Bir kıyafet derlemesinin daha sonuna geldik. Beni beni, Deepika'ya en çok yakışan elbisesini eklemiyorsun diye sızlanan tüm kıyafetler ve daha fazlasını görmek için Pinterest Hesabıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Blogda yazdığım diğer moda yazılarını okumak için ise buraya tıklamanız yeterli.

****
 Numaralandırma rastgele gelişti.
 7, 13 ve 14 numaralı modellerde gözüm var.  
Ve 11 numarada tabiki :)

Benzer Yazılar

6 yorum

  1. Güzel hatunmuş hakkaten :) gamzeli mamzeli. Ama hoş adam az mı çıkıyor ne? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Hindistan trajedisi güzeli bol yakışıklısı az :)

      Sil
  2. Shahrukhla ekrana sadece kajolun yakistigini dusunuyorum bu kiz hos bi kiz ama srkajol ikilisi baska

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'sadece'yi kaldırırsak yorumunuza aynen katılıyorum :))

      Sil
  3. Bence shahrukh ekrana sadece kajolla yakisiyo srkajol kimyasi diye bisey var bu kiz guzel ama kajol ve srk bi baskadir yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Srk- Kajol gerçekten efsane bir ikili ama Deep'in de hakkını yemeyelim genç oyunculardan en çok deep kimya tutturabiliyor shahrukh ile.

      Srk - kajol demişken, https://www.youtube.com/watch?v=w-_IjXeUsNE izlediniz mi bunu? Bambaşkalar gerçekten <3

      Sil