Karizma Dolu Yıllar Dilerim

by - Ocak 16, 2015


Gözümüzün yollarda kaldığı, kulaklarımızın çeviri haberini alınca çın çın çınladığı Shahrukh Khan, Deepika Padukone ve yönetmen Farah Khan’ın son filmi Happy New Year’ın sohbet masasına hoş geldiniz.



Filmimizin konusu: Charlie, babasını haksız yere hapse attıran Vicky Grover’dan görkemli bir soygunla intikam almak ister. Soygunu gerçekleştirebilmek için ekibiyle Dünya Dans Şampiyonasına katılmak zorundadır. Yarışmaya hazırlanmak için yardım alacakları kişi, soygundan bihaber dansçı Mohini’dir.


Filmi İzlemeden Önce Bilinmesi Gereken Gerçekler Bölümü

1.Eğer Ocean Elevens’ın yetenekli çetesini, bir Sherlock Holmes dehasını bulmayı bekliyorsanız, çok yanlış yere gelmişiniz. Tesadüf sever olmak önemli!

2. Shahrukh Khan & Deepika Padukone’u duyup duygusal bir romantik-komedi izlemeye niyetlendiyseniz kota doldurmayın boşuna, romantik sahneler yok denecek kadar az. Manwa Laage fıstığı var sadece. 



3. Bulunmaz Hint kumaşı derler ya hani, bulamamışlar işte koskoca Hindistan’da Deepika’ya giydirecek kıyafet kalmamış, bitmiş, haftaya gelecekmiş. Hal böyle olunca film boyunca pek çok sahne özellikle bazı klipler lap lap atlanmak suretiyle tarafımca izlenemedi. **Yönetmenler oyuncuların etinden sütünden faydalanmak olayını bir kenara bırakmalılar bence**

4. Shahrukh Khan’dan veya herhangi bir oyuncusundan hoşlanmıyorsanız filmi izlemesi biraz zor olur –ki zati sevmeyen biri niye izlenmeye yeltensin-

*****

Bol Tüyolu Ne Çok Sevdim Ben Seni Bölümü

-Annesine laf ettirmeyen yürüyen düdüklü tencere Jag, çantasından her türlü şey çıkarabilen titrek Tammy, içli çocuk Rohan, sana ne desem bilemiyorum Nandu. Karakter komedisi böyle yapılır. Hepsine ayrı ayrı bayıldım.


Mohini'yi dışlamadım Deepika severler,
sadece bu film beylerin döktürdüğü bir film olmuş.


-Mohini, favori Deepika Padukone karakterlerim arasına giremese de onun sahneleri de eğlenceliydi. 

 Charlie'ye tutulan Mohini, bu sahnede bizi temsil ediyor :)

-Mohini'nin bir Charlie'ye vuruk hallerine birde şu İngilizce konuşma mücadelesine bittim.

Oysa sadece Excuse me!  demeye çalışıyordu.

İşte tam olarak buradan sonra Charlie’ye, pek bir sevimli küçük at kuyruğuna ve o minnak sarı tutamlara değineceğim ki -kuzenim sana söylüyorum, arkadaşlar siz üstünüze alınmayın-içinizi bayıp, sonra üstüne karizma kaplı çikolatalı vanilin serpebilirim. 

Senin açılışını, o sahneye çıkışını yirim.

-Shahrukh'un giriş sahnesini ilk izlediğimde sinema çekimiydi ve salondakilerin çığlıkları, alkışları eşliğinde anı dolu dolu yaşadım Oysa ki kas yığınatalomojisinden hiç hoşlanmayan biriyim.



-Filmin en çok güldüğüm sahnesi Chak De İndia filmine yapılan Saat Minute - Yedi Dakika göndermesi. Shahrukh Khan bir kriket takım kaptanını oynar ve kızlara final maçı öncesi bir "Hayatınızın en önemli Yetmiş Dakikası." konuşması yapar.  Happy New Year'da ise dans gösterisi öncesi Mohini'den oğlanlara yedi dakika konuşması;

Abartmıyorum aralıksız beş dakika gülmüşümdür bu sahnede.
Deepiaka'nın ciddiliği, Shah'ın mimikler ve Abhishek.

-Beylerin dans öğrenme mücadeleri de pek sağlam eğlenceli idi.

Birazdan bir tanesinin beli tutulacak ve kahkahayı basacaksınız :) 


Özetle diyorum ki: İkilinin uyumu 10/10, beylerin takım ruhu 10/10, göndermeler 10/10, senaryo-kurgu 5/10, diyaloglar 5/10. 

Son sözlerim buradan kuş olup filmin yönetmeni Farah Khan'a giderler umarım; "Farahçım, sen komedi yap, romantik filmler çek, göndermelerin kraliçesi ol. Lütfen aksiyonmuş, macera imiş buluşma gözüm böyle şeylere. Olmuyorsa olmuyordur."

Shahrukh'un minnak yavrusu Abram ile vedalar sizi.
Yavrum pek bir tatlı bişi olup filmde niye yer aldığını oda bilmiyor bizde bilmiyoruz :)

Benzer Yazılar

8 yorum

  1. Büyük bir aşkla bekledim shahrukh'un filmini, hoş fanı değilim ancak pek severim filmlerini, amma ve lakin bu filme cık dedim olmamış, fanlar onca zaman beklesin shahrukh bey böyle filmle çıksın karşımıza, aslında izlerken sıkmıyor film, cafcaflı eğlenceli, senin de dediğin gibi arkadaşlar süper bir grup oluyorlar, ancak bol bol et dansı ve bol bol hindistan milliiyetçiliği dışında filmin sonunda payıma düşen pek de bi şey olmadı. shahrukhun minik saç kuyruğunu sevdim bir, birazcık da göndermeleri iyiydi :), en yakın zamanda efsane filmler bekliyoruz kraldan, üzmese bizi keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cıbıl cıbıl danslardan bende hoşlanmıyorum, hint dansları zarif ve anlamlıyken değer kazanıyolar gözümde. Genel olarak sevdim filmi ben, göndermeler birazcık değil fazlasıyla iyiydi bence. Önümüzdeki filmleri hep belli biliyorsundur belki içlerinden bir efsane çıkar mı izleyip görücez inşallah.

      Sil
  2. Bir sonraki izleyeceğim Srk filmi :) Önce şu kriket kaptanı olduğunu mu izlesem yoksa?
    Çocuğu da çok tatlı :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chak De İnidia'da iyi filmdir. Önce onu izlersen göndermesi daha anlamlı olur, daha çok gülersin. Abram çok şeker maşallah ısırmalık tam :) İyi Seyirler ...

      Sil
  3. Filmi çok ama çok sevdim...Sizleri bilemem...Güle-güle bitdim ve Mohini/Deepika Chak de İndia'ya göndermeni söyledikten sonra beylerden birinin(onu da demeyeyim artık...izleyin ki bilesiniz)"ne orijinal konuşmaydı"demesi...çok komikdi...Hele beylerin dans öğrenme mücadelesini her hatırladığımda doyasına gülüyorum...Bale,robot dansı,hint dansı(kızlar için olan bir tür),disco...hem de nasıl...Romantizime gelince aslında vardı ama hep Mohininin hayellerinde,göz yaşlarında ve de Charlie'nin içine saklı dünyasında...Anlayacağınız intikamın en komik hali...Ama insan duygulanıyor,başkalarını diyemem filmi çok sevdim ve hatta 3 ya da 4 defa izlemiş durumdayım(ardı var)...Biricik Shahrukh'umuzun diğer tüm filmleri gibi hayellere dalı verdim...AbRam çok tatlıydı maşallah...Hele Shahrukh'la saçlarını şirin-şirin yelletmesi ve Gaurinin dansı harikaydı...
    Bence izlemelisiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beylerin karizmalarını olağanüstü bir komedilikle bize yansıttıkları bir film oldu Happy New Year benim için. Çok çok güldüm haklarını yiyemem ama OM SHANTİ OM ekibinden daha fazlasını beklerdim. Oso benim gelmiş geçmiş en favori filmimdir. Her bir saniyesine bayılırım o filmin. Aynı kadronun yıllar sonra daha güçlü bir senaryo ile dönmesini isterdim. Artık darısı bir sonraki filmlerinin başına.
      Sonu Sood'u diyorsun.Bu filmde fazlasıyla tatlı bir roldeydi zaten. Shahrukh'tan sonra ikinci favorim oldu.
      Velhasılı kelam güzel yorumun için teşekkür ederim. Her gelen yorum çok kıymetli olmakla birlikte, içinde Shahrukh Khan'ın olduğu yorumlar çok bir özel kıymetli oluyor. Gene beklerim.

      Hayırlı Akşamlar ^_^

      Sil
  4. Ya filmin çekiminde bir kaza olmuş:set çökmüş ve Shahrukh'cuğumuz gerektiği kadar çevik olamamış ve kafası yarılmış vaxiyyeti iyi olmayan Shahrukh'cuğumuz(kan durmuyormuş) hastahaneye kaldırılmış...Şükürler olsun ki iyi olmuş ve hastahaneden çabuk taburcu olmuş...
    YA HABERİ OKUDUĞUMDA İÇİME BIÇAK SAPLANDIĞINI VE KEÇİRDİYİM HİSLERİ HALEN HATIRLIYORUM...YÜCE TANRI SHAHRUKH'UMUZU VE AİLESİNİ KORUSUN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla kazanın etkisi halen devam etmekte. Bacağını çok incittiği için Dilwale'nin çekimlerinde bile bostonlu gezmişliği var. Allah kolaylık versin ama bir Bollwood'un kralı kolay olunmuyor işte :)

      Sil