Aşkın Ziyafeti, Ah bu filmin Zarafeti

by - Ocak 27, 2015

       Dawaat-E-Ishq ( 2014 )


Bir sinemasever için merakla beklenilen filmin çok bir güzel çıkması, bu sefer olmuş dedirtmesi, gördün mü bak ben sana demiştim diyerek etrafa hava atmaya mahal vermesi paha biçilmez duygulardan biri olsa gerek.   İşte tamda bu duygudan mahrum kalmış durumdayım ve ne oldu hani beğenmiyordun denen hava atılası boynu bükük arkadaş kontenjanına yerleştirildim. Sizleri kendimi savunuş yazımla baş başa bırakıyorum. 


Filmi izlemeden önce ortalıkta bu filmden bir cacık olmaz diyerek dolaşan kişi siz miydiniz?

- Evet, bendim.

Bu yargıya varmada elinizde yeterli delil var mıydı? Yoksa kilden gelen sezgilerinize dayanarak mı beyanda bulundunuz?

- Öncelikle Aditya'nın saçlarının yeni halini görmüştüm. Küçük çaplı bir şok yaşamış ve benim yılın en çok imaj değiştiren Aashiqui 2 oğlanıma ne olmuş böyle diyerek söylenmeye başladım. Onu artık eskisi kadar iyi bir oyuncu olarak bulamayacağıma emindim (Muhabir sinsi sinsi güler).  Afiş hiç cezp edici değildi. Fragman ondanda kötüydü. Üstelik senaristin bir önceki filmi Band Baaja Banjarat iyi bir referans sunmuyordu. 

Aditya'nın yeni saç modeline ağzı açık bakakalan bana hitaben 

Tüm bu olumsuz düşüncelerinize rağmen sizi filmi izlemeye iten ne oldu?

- Senarist Habib Faisal, Shahrukh Khan’ın gelecek filmi Fan filminin de yazarı. Yazarın tarzını bilmek istedim.

Aditya'nın film boyunca krocanca giyindiği doğrudur.

Filmi izlemeden ama ortalıkta çokbilmiş bir şekilde gezinirken filmin konusunu hakkında bir bilginiz var mıydı?

- Evet konuyu okumuştum. Aynen şöyle yazıyordu: "Gulrez Kadir ( Parineeti Chopra ), evlilik çağında bir genç kızdır. Babası ( Anupem Kher ) onu evlendirmek istese de erkeklere ödeyecek yeterli başlık parası yoktur. Baba-kız bu durumdan defalarca mağdur olunca çıkan yeni kanunu kullanarak damat adaylarına bir tuzak kurmaya karar verirler."

Tuzak derken bunu kast etmiyorum :)
Filmi izlediniz. Umduğunuz başınıza geldi, güvendiğiniz dağlara karlar yağdı mı?

- Hayır aksine hava çok güneşliydi. Zaten iyice kar nedir bilmez olduk buralarda. ( Muhabirin aciyip bakışlarını hisseder ve) Filme bayıldım. Aditya’nın oynadığı karakter çok içli, romantik, yürü be koçum denecek cinsten adam gibi adamdı. Ayrıca yeni saçları da ona çok yakışmış. Bu hızla stil değiştirmeye devam ederse tek başına bir berbere gel beraber bir katalog çıkartalım diyebilir. Parineeti Chopra hakeza iyiydi.  Konu çok eğlenceli bir şekilde işlendi. Güldüm, güldürüldüm, şu meşhur kanunu beynime kazıtıldım. 

Bu kadar hunharca gülmemiş olabilirim, usul usul güldüm ben

Filmi izlemeyi bu denli reddettiğiniz için pişman mısınız? Bu yazıyı okuyanlara ne tavsiye edersiniz?

- Ben tereddüde düştüm, onlar düşmesinler. Severek izlenecek, şarkıları dillere dolanacak bir hint filmi onları Aşkın Ziyafetine bekliyor kaçırmasınlar der, iyi seyirler dilerim. 

Beni kast ediyor, haklı diyor, hemen açıp izlesinler diyor :)

Benzer Yazılar

8 yorum

  1. Bu üslup bir yerden tanıdık geliyor ama.. çıkaramadım :) aşk olsun band fena referans değildir aslında, yani düşününce benim için aynı kategorideler, orta şeker, sevindirik, eğlenceli hint filmleri :) olsundu aditya tam anlamıyla döktürdüydü burada, bu ergen tipli delikanlıdan böyle bir has erkek çıkması beni de inanılmaz şaşırtmıştı :) ben efsane mantığı ile ilerler olduğum için bu tip vasatın bi üst kademesi filmler beni kesmese de yine de sevdiydim :) Pekii, bu postu filmden daha çok sevdim dersem... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^Vasatın üst kademesi^ yorumun için Aditya’nın şapşik şapşik baktığı ilk gifte göz atıyoruz ve ruh halim karşınızda :) BBB klişe gelmiş idi ( diyceksin ki bu değil miydi, diyeceğim ki klişeden hallice, efsaneden acik aşağıda, kendine has bir film idi. ) Sen öyle dersen ben pek bi sevindirik olurum ( bknz: Hunharca gülen Parineeti & Aditya çifti ).

      Sil
  2. Aashiqui 2 deki çocuk mu bu ???? :O Tansel öngel'e mi benzemiş? yanılıyor muyum yoksa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen ta kendisi. Ama artık aashiqui deki çocuk değil bildiğin boylu poslu adam :) dediğin kişiyi tanımıyorum google da arattım şimdi yok ya benzetemedim ben, sadece işte azıcık tip olarak benzer tarz olmuşlar.

      Sil
  3. şahane bir yazı :))
    ilk fırsatta izleyeceğim fimi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok keyifli seyirler dilerim.

      Sil
  4. :)) Rangeli müziği favorim ama hiç filmi izlemeyi düşünmemiştim :) Şuan listeme girdi bile ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bak bunu izlemeyi muhakkak düşünmelisin. Tam yaz aylarına layık bir romantik komedi. Listede torpil geçilesi😅

      Sil