Hint Modası: Sonam Kapoor

by - Kasım 21, 2014

İlk yazımda söz verdiğim üzere artık bloğun moda sekmesini başlatma zamanı geldi. Her Bollywood oyuncusunun kendine has bir tarzı var. İçlerinden moda anlayışı ile en popüler isim  taktım mı takıştıran giydim mi yakıştıran Sonam Kapoor. Bundan mütevellit  siftahı kendisi ile yapıyorum.

1. Pembe Saree.  Gözüne rimel kaçmış ama olsundu.


2.Son filmi Khoobsurat'ın tanıtım turlarında giydiği tatlış bir elbise.

Artık son filmi değil  J Filmin yazısını yazamadım gitti.




3. Bu kıyafeti ve makyaj içinde inanılmaz asil gözüküyor. Ki pek bir farkında Sonam, verdiği pozdan belli. 





4. Pembeyi sevelim. Pembeleri koruyalım. Pembeye sahip çıkalım. 



5. Bu kadar pembenin üstüne siyah ve beyazın zarif buluşması ile yazımıza devam ediyoruz.





6. Göze gönle hitap eden bu şalvarın, kullanım pratikliğinin bir facia olduğunu düşünsem de şıklık yarışında listenin diğer kıyafetlerinden aşağıda kalır bir yanı yok. 




7. Cannes'a gideceksen - hemide Hindistan'ı temsilen - hakkını vereceksin. 


8. Burada Sonam, tek başına bir anlam ifade etmeyen ecüş büçüş kumaşları bir araya getirip güzel bir elbise çıkarma sanatını temsil ediyor J


9. Görev; Bir Hintli'yi gizlemek.



10. Vazgeçilmez üçlü; Turuncu-kırmızı-otobüs.

Geçen yine otobüsü itiyorum  :)
***
Bonus


Belki Hint modası değiller ama Sonam'ın gözünden mor modası kıyafetler. Ben gibi mor en bir sevdiği renk olanlara gelsin. 



Ve bu şahane elbiseler ile Sonam Kapoor derlemesini bitiriyorum.



Sizinle paylaşmak istediğim daha nice güzel ve şık elbiselerini Pinterest hesabıma yükledim. Dilerseniz devamına  Pinterest'ten göz atabilirsiniz. 


Benim favorilerim 2 ve 4 numaradakiler, sizin en beğendikleriniz hangileri ?

Benzer Yazılar

6 yorum

  1. Merhaba blogunuzu takip etkinliği sayesinde keşfettim. Hayırlı olsun blogunuz. Ben de sizi bloguma beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgelmişsiniz, itina ile davetlere icabet edilir :)

      Sil
  2. Gercekten o kadar hoşuma gidiyor ki kıyafetleri keşke biz de giyebilsek yahu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok isterdim böyle bizde rengarenk cafcaflı hint kıyafetleri giyinebilelim ve kimse bize uzaylı muamelesi yapmasın. Kim bilir Bir gün Hindistan'da giymek nasip olur belkim :)

      Sil
  3. Hepsi de birbirinden güzel adeta 'beni giy 'diye bağırıyorlar :D Sonam ne giyse yakısir zaten cok begeniyorum kendisini yalniz 4 ayri bi yakismis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama bende 4'ü çok beğendim :)

      Sil