Shahrukh Khan Ve Kajol Deyince

by - Ekim 14, 2014

Srk & Kajol deyince akla onun adı gelir aşk, aşk, aşk. Hatta ikiliyi izledikten sonra şöyle bir etki oluşur; Allah'ım nolur evli olsunlar, ikide çocukları olsun, pembe panjurlu bir sahil evinde mutlu mesut kuşlar böcekler yaşıyor olsunlar noluur…

Acı gerçekle yüzleşip de bu ikilinin ayrı dünyaların insanı olduğunu anladığınızda bu durumun o kadarda acı olmadığı gerçeği karşınıza çıkar. Zira, Gauri ve Shahrukh Khan çiftinin  aşkları hiiçte filmleri aratçek cinsten değildir de pekala o başka bir yazının konusu olabilir : ) Gelelim bizim aşk böcülerimize…


Baazigar'da bildiğiniz ekşin, intikam filminde öylesine hafif bir aşk hikayesinde ilk defa karşı karşıya gelen bu ikilimizi Baazigar'ın yönetmeni, aa bunlar ne güzel duruyor kameranın önünde, arkasında, sağında, solunda tüh tüh maşallah, ben bunlarla bir film daha çekerim inşallah diyerek keşfeder. Böylelikle Shahrukh Khan ve Kajol'un tarihteki bilinen ilk aşk şarkısını çeker. Yeh Kaali Kaali Aankhen, dürü dürü düt. Bence çok absürt olan bu şarkı Kralın bir zamanlar favorisi imiş.  




Derken Karan Arjun gelir. "Her seferinde es geçtiğim bir şekilde beni iten Sevgili Karan Arjun, annem seni niye izleyemiyorum bilmiyorum,  sebep Salman Khan mı yoksa çok sevimsiz posterin mi? Hiç cezp edici olmayan konun mu? Müsait olunca dön bana tamam mı? Seni çokta izlemek istemeyen bir Shah fanı. "


Yeri yerinden oynatamayan ama kızları, kadınları akın akın sinemalara koşturan durgun camiaya bir soluk nefes, izleyicilerine bir umut olan sevgili filmimiz Dilwale Dulhania Le Jayenge ile ikili sonunda bir aşk filminde bir araya gelir. İzleyenleri büyüler, büyüler, büyüler bu hikaye. Öyle büyüler ki ne peri anneler, ne gargameller, ne de diğer romantik komediler bu etkisinden kızları, kadınlarımızı çıkaramazlar. Çünkü artık bize her şey Raj ve Simran'ı hatırlatır, şarkılar onları söyler, her tren, her mandolin, her ahır, her bir buğday tanesi, her çın çın inek bize Raj ve Simran'dan haberler getirir.

Şehir efsaneleride başlar dalga dalga yayılmaya.
-Biliyon mu komşu bu Shah var ya shah heh bildin bizim Raj,   bu kıza evlenme teklif etmiş. 
-AAA ne diyosun, kime Kajola?
-Yaa kızda demiş ki önce kariyer yapçem ben olmaz. Daha on sekizimde körpecik tazeciğim.
 -Yok daha neler, gelip bana soraydı ben he derdim valla.
-Kız sus sus adamın başka sevdiği varmış diyolar adı Gauri’ymiş, bu oğlanı pek bir seviyormuş.
-Ayol zaten evli değil mi bu adam abla?
 -Neyse ne canım çekilsin aradan bizimkiler mutlu olsunlar, çokta yakıştılar baksana.
 -Ay bunların kaderinde var hep bir sorun hep bir ayrılık ah ah vah vah…

Yıllar geçtikçe bu efsaneler konuşanların ellerinde patlamış. Kajol, Ajav Devgan'la evlenmiş, bir kız çocuk dünyaya getirmiş. Shahrukh ve Gauri de sırayla Aryan, Suhanna ve Abram'larına kavuşup evliliklerini taçlandırmışlar.



Ama seyirci ille de Srk & Kajol olsun gerisi yalan olsun diye tutturunca Karan Johar'ın aklına bir fikir gelmiş. Demiş ki hadi bir filmde ben çekeyim, bu ikilide iyi iş var. Yalnız bana bir aşk üçgeni lazım yok yok üçgen kesmez dörtgen olsun. Böylelikle Rani’yi ve Salman'ı yanlarına katarak KUCH KUCH HOTA HAI'ye başlamışlar. Gariban Rani ve Salman nasıl bir itilmişliğin içine düştüklerinden farkına varmadan arabozucu kara kediler, bir türlü yeğlenmeyen ikinciler olarak yerlerini alırken, Rahul ve Anjali’nin hikayeside insanları etkisi altına almaya başlamış. 

Bu hikayede öyle sevilmiş öyle sevilmiş ki insanlar hey ne yapıyorsun arkadaşım diye sorduklarında “Bir şeyler oluyor, sen anlamazsın ahbap” diye cevap verir olmuşlar. Basketbol kursuna yazılıp kız tavlamaya çalışan erkeklerinde sayısında gözle görülür bir artış yaşanmış…



Yıllar yılı kovalamış ama Shahrukh ve Kajol birbirini kovalamamış. Şartlar el verdikçe iyi birer dost olmuşlar. Derken Karan Johar tekrar rüya ikiliyle film çekmek istemiş. Bu sefer öyle bir film olsun ki bu yazının sahibini sana yıllarca aşık edecek, kah güldürüp kah ağlatacak bir film olsun. Hatta mümkünse izlediği ilk hint filmi olsun da etkisi bir ömürlük olsun demiiiş. And action started for: Kabhi Khushi Kabhi Gham. 



Karan cin gibi adammış, seyircisi ne sever iyi bildiğinden ötürü film yıldızlardan yıldız beğenip izleme listelerinde tee zirvelerde yer almış. Filmin içine öylede bir şarkı yapmışlar ki hala ikiliyi birbirlerine yakıştıramayanlar varsa Suraj Hua Maddam'ı izleyip, şöyle bir düşüp bayılıp, ayılıp öyle gelsinler dedirticek cinstenmiş.

Sene 2005 havada aşk kokusu süzülmüyor


İkiliden asla vazgeçmeyen yönetmen Kjo, bu seferde ASLA ELVEDA DEME filmi için çalmış ikilinin kapısını.  Oh canıma değsin Kajol reddetmiş teklifi. Kendisi Fanaa’nın çekimleri ile meşgulmüş. Benim sevgili Shahım da maalesef olur gel çekelim deyip bu hiç sevemediğim, azıcıkın tiksindiğim filmi çekmiş. Kajol da bir iki saniyecik filmde gözüküp iki arkadaşının da gönlünü alıvermiş.

 Çocuklar evde aş bekler, fanlar kapıda AŞK bekler




Hal böyle olunca tam 9 yıl sonra 2010 yılında bu ikili yoo artık üçlü Kjo- Srk- Kajol bir araya gelip, kimyalarını efsanelerini dünyanın ücra kasabalarına iletecek My Name is Khan filmini çekmişler. Çekiş o çekiş, aşk bu sefer bambaşka bir boyutta, saf yürekli Rızwan ve çilelerin kadını Mandira'nın hikayesi olarak gelmiş ekrana. Bu sefer aşk hikayesinin içine bir tutam baharat, sos, New York, çeşni falan ne bulduysa eklemiş Kjo. Efsane yine aynı efsane, kimya yine yakıyor…  

 Kajol, Shahrukh Khan ve Rohit Shetty
o ellere dikkat !!!

Aylardan Ekim yıl olmuş 2014... Fanlar halen bir umut ikiliden film beklemekte. Doğruluğunu zaman gösterecek derler ki yönetmen Rohit Shetty bir sonraki Shahrukh Khan filminde bayan başrolü Kajol’a teklif etmiş. Kajol replikleri beğenmemiş, daha geliştirilirse sıcak bakacağını söylemiş. İşte bir daha da  bu ikiliden film haberi alınamamış…

Fanlar da bir gün erer inşallah muratlarına, ikilide çıkıverir kerevetine.  -şu kerevet her ne demekse  :) -


Güncelleme; Mart, 2015... Rohit Shetty filmi kesinleşti. İkilimiz, bu yılın sonunda "Dilwale" adlı filmde birlikte başrolü üstlenecekler. Filmde onlara Varun Dhawan ve Kriti Sanon ve benim pek sevemediğim adam Jonny Lever eşlik edecek.

Filmlere  yakından göz atmak isteyenler buyursunlar efendim:
Baazigar
Dilwale Dulhania Le Jayenge


Benzer Yazılar

22 yorum

  1. Her bollywoodseverin kafasındaki soru işaretidir srk-kajol çifti, okuması pek keyifli bir yazı olmuş, onlar yeni film çekecek olur da biz izlemez olur muyuz hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımcım, bilmukabele diyelim sende alıştırdın kendine arayı açınca yolunu gözlüyorum :)

      İzleriz tabi hemi de ayıla bayıla izleriz :)

      Sil
  2. Filmlerde kimyalarının tuttuğu kesin, ben de bayılıyorum onların sevimli hallerine ama eş olmaki çift olmak apayrı birşey.. Shahrukh ve Kajol, senarist tarafından yazılmış bir çifti canlandırıyor, kendi karakterlerinden; kendi kimliklerinden ve birçok şeylerinden arınmış bir halde sadece var olan senaryoyu canlandırıyorlar. Biz izleyicilere de bu pek tabii güzel görünüyor. Tam tersi olsaydı, yani gerçek hayatta çift olsaydılar belki gündelik hayattaki evlilik prüzleri onların oyunculuk performanslarına olumsuz tesir edebilirdi ve biz izlerken bu denli zevk alamayabilirdik. Şimdi biliyorum okurken diyorsun, bu abla ne anlatmış böyle sabah sabah :) Napiyim işte bizim meslekte de böyle, çene bol bizde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yönden haklısın ablam mesela Abhishek & Aishwaryainın Ravaan filmini evli olduklarını öğrendikten sonra izleyemiyorum. Aşk hikayelerini okuduktan sonra kavgalı, dövüşlü halleri gerçekçi gelmiyor. Srk & Kajol içinde belki aynısı olurdu ama insanın içinden şöyle bir ah geçiveriyor işte :)

      Sil
  3. Benim en son yazdığım yazım bu ikili hakkında.bayılıyorum ikisine.benim gibi düşünenleri gördükçe mutlu oluyorum bide :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirleri için yaratılmış iki tatlı insan onlar, ikiliyi izlemesi hep çok zevkli oluyor :) Yazına okumaya gelicem birazdan inşallah :)

      Sil
  4. Hint filmlerinin hastası oldum ve bu adamın filmlerinden başkasına bakamıyorum. Kajolla kesinlikle kimyaları çok güzel uyuyor :) dilwale adlı çekilecek yeni film, 1995 yılında çekilenin devamı filan mı? Ben orda çok takıldım kaldım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook doğru bir adreste tutulup kalmışşsın. Güzel bir zevkin varmış, Shahrukh bitanedir ^^
      Dilwale eski filmin devam filmi değil. Yönetmen, senarist, kadro (srk- kajol hariç) bağımsız birbirinden. Yeni bir hikaye olacak..

      Sil
  5. Ben pek yakıştırmıyordum bu ikiliyi lakin Kuch Kuch Hota Hai ve Benim Adım Khan filmini tekrar edince dedim ''Yakışıyorlar harbiden'' :DD

    Yav ben Srk ve eşinin aşklarını merak ettim post olacak kadar destansıysa okumayı çok çok isterim. Hele senin o eşsiz yorumlarınla tadından yenmez eminim. Müsait olduğun bir zamanda yazarsan çok şahane olur komşum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o mevzu benim aklımdan çıkmış gitmiş. Aslında yazı hazırlayacak kadar güzel bir aşk hikayeleri var bol ekşinli dikşinli. Uzun vadede hazırlayabilirim inşallah.

      Yakışışyorlar kııız, yakışmaz olurlar mı, bak birde yeni filmleri çıksın sen o zaman gör. Ben böyle şimdiden alıyorum elektrik cos cos :)

      Sil
  6. Ha bu arada merak ettim Paheli filmini izledin mi komşum? Bir de jab tak hai jaan filmini

    Kestane kebap acele cevap :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem acele bundan başlıyorum. Paheliyi izlemedim. Jab Tak Hai Jaan çok sevmem. Biraz fazla geniş mezhepli bir film sende sevmeyebilirsin.

      Sil
    2. Ya demek Paheliyi izlemedin halbuki ben Srk amcanın tüm filmlerini yalayıp yutmuşsundur diye bekliyordum :D

      Jab Tak Hai Jaan ise müziklerini ve dans sahnelerini beğeniyorum filme bambaşka bir hava vermiş. Ama dediğin gibi mezhebi geniş bir film zaten son zamanlarda izlediğim filmlerde rahatsız olduğum sahneler çokça vardı İnşAllah bozmaz Bolly dünyası daha fazla :)

      Bu arada iyice merak ettim o aşklarını yazmazsan hakkım kalır bak :D (Yav bir de ben bir aralar bolly dünyasına yeni adım attığım sıralar senin gamzeli amcayı gay sanmıştım :DD Translateden çevirdim yazıyı ingilizce yerlerde olunca ama çevirininde Türkçe yerlerdeydi okuduğumdan böyle bir sonuç çıkardım)

      Hatta yakın geleceğe kadar gay sanmaya devam ettim işte senin karısıyla dillere destan aşk hikayesinden bahsetmen sonra JTHC filminde öpüşme kuralını ihlal ettiğini söylemen falan acaba dedim gay değil mi ki? Yalnız o çeviride gay geçiyordu şimdi şimdi acep diyorum gay olanlara arka çıktığına dair bir haber miydi? Bir de sanırım müslüman değil bu yüzden daha mantıklı geldi gaylere arka çıktığı fikri senin bir bilgin var mı yoksa şimdi benden mi duydun? :D

      Sil
    3. konusu merak ettiklerim ve sevdiğim oyuncularla olan filmlerini bitirdim. konusu cezbetmeyenleri böyle ara ara izliyorum. Yalayıp yutmak için hiç acelem yok valla sonuçta yeni bir shahrukh filmi izlemenin zevkini şunun şurasında kaç yılda daha yaşıyabiliriz ki. hakkımı idareli kullanıyorum :))

      aşk hikayesi taslaklarıma girdi, cümle aleme hayırlı olsun :)

      asıl bomba konuya giriyorum. ayy tövbe estağfirullah ne diyon kııız gece gece :) Müslüman değiller gayler meyler kalpten götürcen beni şuracıkta.

      1. Onun adı Khan ve o bir Müslüman.

      2. Adamın 3 tane çocuğu var ilahi :)) üçüde tıpa tıp babasına benziyor. Bu adam hangi akla hizmet bilmemkim olsun. heee böyle bir dedikodu var doğrudur ivet ama antifan söylemi onlar. gerçeklik yerlerde sürünüyor.

      3. destek verme hakkında çok bir bilgim yok vede hiç denk gelmedim. Ama Hindistanda alelen öyle bir destek vermek sıkar biraz yapmaz o yüzden. karan Johar dostluğu ile bağlantılı olarak dolaylı destek diyebiliriz ama.

      Sil
    4. Hımm hem müslüman hem de gaylere biraz destek veriyor gibi gibi neyse bu kısım beni bağlamıyor :DD Yalnız küçük oğlunun adını abram koymuş diye duydum ram Hindistan'da bir putun adıymış sanırım öyle okudum bir sitede ne kadar doğru bilemiyorum.

      Paheli filminin konusu beni cezbetmişti yalnız görüntü kalitesi çok kötüydü kapattım belki devam ederim bilmiyorum. Ama sanırım bu gidişle emminin bütün filmlerini izleyeceğim.

      Son olarak ''Ay senin aşk hikayesi diye bir başlığın vardı taslaklarda ne oldu ona?'' demeden okuyabiliriz İnşAllah :D

      Sil
    5. Hemen mevzuyu doğrulayalım arkadaşım, aklımızda şüphe kalmasın

      Hz. İbrahim( Latince yazım Abraham) ile o dediğin Hindu olan Ram'ın birleşmesi ile Abram ismini koydum dediydi röportajında. bende kendisinin yalancısıyım :)

      --bu sefer cidden sıraya koydum :)) ama haftada bir yazı yayınladığım için ona anca 1 ay sonra sıra gelir inşallah.

      Sil
  7. Yaa sanki birbirleri icin yaratilmislar o derece yakisiyolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle ki yakıyorlar ortalığı yan yana geldikleri her vakit ^^

      Sil
  8. bence ikiside çok yakışıyorlar bu arada evli olsaydılar gerçekten çektikleri filmin tadı kalmazdı...yani keyif alarak izlenmezdi kavgalı bolümleri :D bu arada Dilwale 2 aralıkta sinamalarda yer alcakmış şubatta da internete ve türkiyeye gelcekmiş :D PARDON (OCAKTA TÜRKİYEYE gelcekmiş) bu arada ben bu sene ramazan ayında başladım izlemeye ve fanları oldum allah nasip edersede hindistana KAJOL ve SHAHRUKH görmeye gideceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birbirlerine çook yakışıyorlar kesinlikle. Hele ki son çektikleri minnak video tam tadından yenmelik olmuş. Dilwale'nin vizyon tarihi 18 aralık diye biliyorum ama aramızda 10 güncüğün lafı olmaz :)) İnternete de hemencecik düşer umarım. Aramıza hoşgeldin çılgın fan :)) İnşallah gidersen bizlerden selam götür ikilimize :)

      Sil
  9. Kajol ve shahrukh aşkı gerçek en azından shahrukhun kajole duyguları olmasa bi insan nasıl öyle aşkla bakabilir kajolün gözlerine tüm söylenenlervyalan ben gözlere bakarım .çok büyük shahrukh aşkı bendeki tüm kusurlarıyla öyle birini isterdim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bu mevzu ^^^ İki tarafında birbirini asla ikna edemeyeceği bir mevzu olsa gerek. Şu resme hayran olmuş birisi olarak diyorum ki dedikodudur yaa, srk yapmaz öyle şey ;)

      http://images.indianexpress.com/2014/10/srk-gauri7592.jpg

      Sil