Kick (2014)

by - Ekim 31, 2014

Perşembe günleri uzunca bir ders arasına sahip olduğumuz bir gün, ideal zaman geçirme mekânlarından biride kütüphanemiz. Yine bir Perşembe her zaman ki gibi kütüphanedeyiz, herkes ciddiyetle kitaplara ve ödevlere gömülmüş bir vaziyette. Bense kulağımda kulaklık, ellerim ağzımda kıkırdamamak için kendimi zor tutuyorum. Bir yandan da etrafımı şu aciiip halimi gören var mıdır diye kontrol ediyorum.

Bir yıl ya da çok uzaklaşmayalım sadece 6 ay önce gelecekten birisi şu halimi gösterip bak yavrum, bu kızarık anormal canlı sensin, Allah aşkına neye gülüyorsun bu kadar deseydi, aklıma bir Salman Khan filmi izliyor olacağım kesinlikle gelmezdi.



Evet kıkır kıkır güldüğüm şey bir Sallu filmi olan Kick. 2014 yapımı, aksiyon, romantik, komedi filmi, başrollerde Salman Khan, Jacqueline Fernandes ve Randeep Hooda.

İzlediğim 2014 filmlerinde en iyisi budur diyebileceğim, bir sürü yarıda bırakılmış filmin üstüne vay be ne filmdi arkadaş dedirten cinsten bir yapım. İnsanın gözü alışınca gönlüde alışıyormuş, Salman filmleri tıpış tıpış izleme listeme alındılar.



Film tamamen romantik-komediye adanmış bir ilk yarıya sahip. Afişi gördüğümden bu ne lahana turşusu niye bu adam kimseleri havada uçurmuyor diye çok fazla aksiyon beklentisine girdiydim. Beklediğim gibi olmadı mutluyum (en azından ilk yarıyı iyi kotardık ) 
Konusu şöyle: Devi Lal Singh ( Salman Khan ) hayattan sadece heyecan- KİCK bekleyen adrenalin bağımlısı biridir. Bir arkadaşının düğününde Shaina ile tanışır.

Konumuz bu kadar olsun, devamını tüyo vermeden nasıl getiririm bilmiyorum. Bu tüm romantizm macerası tabikisine ikinci yarıda bir aksiyon filmine dönüştü. Hatta dönüşürken bak şimdi filmi mahvettiniz ne tırt senaryo yapıyorsunuz arkadaş diye çok söylendim. Böyle erkek gururu mu olurmuş, Hintli egosuymuş! Filmin sonunda tüm söylediklerim gözyaşı damlaları şeklinde süzülüverdi yanaklarımdan.
  •  Hangover şarkısı çok romantikti. Ambians, hava noluyor ben Salman filmi izlemiyor muydum derken Salman Khan her zamanki saçma dans figürlerine başladı. Bende en büyük kahkahalarımı bu sahnelerde attım. Bir adam bu kadar mı dans edemez. Yinede güller mülller ay yesinler sizi kuşlar deyip sevesim geldi ikiliyi.



  • Diğer şarkılı sahneleri, çok izleyemedim direk atladım. Kıyafet rtüğümün bana verdiği yetkiye dayanarak kumaş yetmezliği teşhisi koydum kliplere. Ama filmin genelinde Jacqueline pek hoş giyindi, çok şıktı kıyafetleri.
  • Birde hep merak ettiğim Hindistan’da bayram sabahı manzarasını da Kick ile görmüş oldum. Dopdolu inanılmaz kalabalık bir cami. Kısacık ama hoş bir hava kattı filme.
  • Kendi filmlerine bol bol gönderme yaptı Sallu. Çevirenler eklemişler sağ olsunlar yoksa ben sadece Dabangg'ı yakalardım.
  • Diğer bir psikopat herifle şarkılı türkülü atışmalarda çok eğlendim. Her karakter ayrı bir çatlak filmde, annesi, babası, herkes Kick te Kick. 

Sizlerde hayatınıza bir Kick  katın ve bu filmi izleyin derim. Şimdiden iyi seyirler.

Demek ki neymiş insan kimi izliyorum dememeli kimi nerede izleyeceğim demeli imiş :


Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Merhaba
    Filmi izledim Salman'ı çok severim.
    Film güzeldi sadece sonunda kızla daha romantik bir sahne olsaydı iyi olurdu uhde kaldı kavuşmaları.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunu pek hatırlayamıyorum bir şey diyemiycem. Ama eğer bir Salman sever olarak tavsiyelerde bulunmak istersen, çok memnun olurum.

      Sil