Vira Bismillah

by - Eylül 02, 2014


Sevgili okuyucu, bana kalbin kadar temiz bu bloğu ayırdığın için ne kadar  mesudum bir bilsen. Şimdik bundan sonra gel bu sayfaları sen ben Hindistan'ın rengarenk, cıvıl cıvıl, şarkıları, dansları, sarileri, kınaları, lucknow pantolonları, afili gazelleriyle dolduralım. Hint filmlerini diyorum şöyle bir masaya yatıralım, enine boyuna konuşalım, göndermeleri yakalayalım, yakalayamayanları uyaralım. Tamam tamam biraz dedikodu da yaparız arada  Bollywood bu dedikodusuz olmaz ki!

Sonracığıma yeni çıkacak filmleri, beklentilerimizi  bir bir konuşalım, içimizi şöyle bir dökelim. Hint filmlerinin hakkını verelim diyorum okuyucu ...  
İşte bu sebepten ötürü geldim sizin yanınıza,  üç buçuk yıl oldu Bollywooda dalalı, o dalış bu dalış işte, kalbim hala dum dum dum hai masti hai…

Hadi tanışmayı çok uzatmadan hepinizi namasteleyip, sevgili Amitabh Bachchan'ı da çok bekletmeyelim. Bir dahaki yazımızda bhootnath serisi ile görüşmek üzere ….

Benzer Yazılar

16 yorum

  1. Blog dünyasına hoş geldiniz :) Ne zamandır sizin bloğunuz gibi bir blog arıyordum, tarzınızı şimdiden çok sevdim :) Bir Hint filmi sever olarak postlarınızı merakla bekleyeceğim :) Şimdiden kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk adsız :)

      Teşekkür ederim ve blogun ilk yorumcusu olmandan ötürü tebrikler :) Bende senin diğer yorumlarını bekliyor olucam, umarım hoş vakit geçirirsin

      Sil
  2. Sanırım bloğunuz çiçeği burnunda hayırlı olsun öncelikle :) Yazılarınıza şöyle bi göz attımda üslubunuz gerçekten çok hoş ilgimi çekmeyi başardı. Hint filmlerine biraz yabancıyım sık izleyemiyorum sizin gibi bloggerlar sayesinde kaliteli Hint filmleri izleyebiliyorum :) Yazılarınızı merakla bekleyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Nede güzel övgülerle gelmişiniz :) Çok teşekkür ederim umarım başka yazılarda da görüşürüz.

      Sil
  3. Bloğuma göstermiş olduğunuz ilgiden ötürü iade-i ziyaret yapıp bloğuna şöylee bir göz gezdirdim.Yeni başlayan birine göre gayet kararlı ve başarılısınız :) Hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, çok naziksiniz :) Yine beklerim.

      Sil
  4. Blogun hayırlı olsun uzuuun soluklu paylaşımlar dilerim :) Açılalı baya olmuş ancak ben yeni keşfettiğim için bu mesaj abes kaçmadı umarım :) benim bloguma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir tevufuktur bende dün sizin bloğa google+' yi gezinirken denk gelmiştim, 500 küsür yorumlu çekilişi görünce bir nutkum tutulmuştu :) Çok teşekkür ederim, hepimiz için nice güzel paylaşımlara inşallah.

      Sil
    2. Kalp kalbe karşıymış işte ben de bugün blogları gezerken sizin blogunuza denk geldim :) 50 parçalık bir çekiliş düzenliyorum 30 nisana kadar o konu en üstte görünecek ancak yeni konular paylaşmaya devam ediyorum 2. sırada yeni konum çıkıyor :) Umarım sizinde 500-1000 hatta 5000 takipçiniz olur insan okunduğunu hissedince daha biz yazma azmi geliyor :)

      Sil
    3. Bayıldım ben bu işe, çok hoş tesadüf etmiş. Gerçekten öyle bir tık, bir yorum insanı çok mutlu ediyor, inşallah canı gönülden isterim bende. Darısı hepimizin başına derim de siz zaten uçurmuşsunuz bloğu :)

      Sil
    4. Çok emek gerekiyor sağolsun benim yetemediğim yerde arkadaş da yardım ediyor tasarıma falan :)

      Sil
    5. Blog yazan değilde okur olduğum dönemlerde bu kadar emek ve zaman harcanması gerektiğini hayal bile edemezdim. Güzel olduğu kadar külfetli bir iş kerata :)
      Ayıtpır sorması bloğunuz kaç yıllık? Arşivi göremedim.

      Sil
    6. 2,5 aylık :) yıl olmadı henüz

      Sil
    7. Diyecektim ki; Başarılı bir usta olarak, biz acemilere tavsiyeler çıtlatsan :)
      Ahaha o zaman ben sizi double tebrik edeyim, başarılarının devamını dileyeyim. Emeklerine sağlık :)

      Sil
    8. Teşekkür ederim darısı başına :) Tavsiyelerime gelince öncelikle özgün ilgi çekebilecek yazılara yer vermek empati kur mesela sen Google'da neler arıyorsan onu yaz sitene tabi sitenin konusuyla ilgili :) Sonra bol bol blog gez takip et yorum bırak sitene davet et, sosyal medyayı aktif kullan özellikle instagram Bloggerlar için bulunmaz bir nimet :) Zaten bunları düzenli olarak yapınca takipçi de başarı da beraberinde geliyor :)

      Sil
    9. Teşekkür ederim tavsiyeler için. Kulağıma küpe yapiceğim inşallah hepsini.

      Sil