Happy New Year (2014)

by - Eylül 10, 2014

     *** Film öncesi Yazdığım duygu seli yazım bu. Filmin asıl yazısına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.***

Kendimi daha fazla tutamıyorum. Shahrukh Khanın yeni çıkacak filmi Happy New Yeardan bahsetmem gerek.


Bu filmi tee 2013 ün başında bir projeyken duymuş, geri sayma sayaçlarını o zamandan başlatmışım. Om Shanti Om en sevdiğim filmlerden biridir. Oso nun yazar ve yönetmeni Farah Khan yeniden Srk ile ,hemide  yanında Aishwaryai -Srk çifti hediye. Yemede yanında yat diye heveslenirken Aish reddetti filmi. Bu sefer merakla kime aşık olucak bizim oğlan diye bekledim durdum. Deepikayı duyunca bir oh çektim. Malum Sevgili Shanti, Meenema referansı kabarık. Abhishek ve Bomanı hali hazırda beğenirim, bir bakmışım izlediğim her filmden Sonu Sood çıkıyor* tesadüf olmadığını anlamalıydım. Vivahı da gözüme kestirdim oldu mu sana müthiş ekip.
Beklentilerim füzelenip, aya uçtular anlıyacağınız. Filmin her aşamasını, yayınlanan her bir fotoğrafı, çıkan her haberi takip ettim. Sanırsanız filmin yapımcısı benim.
Fragmanın ilan edileceği günü iple çektim.


  • Hayallerimin suya düştüğü kuruyup ince dala döndüğüm fragmanını izledim sonra.


İlk etapta filmin bildiğiniz soygun filmi olduğunu, Baldırı çıplak kızlardan prim yapmaya çalışan alelade bir film olduğunu düşünsem de yavaş yavaş alışıp, fragmandan küçük güzel detaylar bulma gayreti içerisine girdim.  *sarı saçlı, mavi gözlü bir Srk.

  • İndiawaale biraz durumu toparladı. 


  • Veeeeee bu postu yazmaya iten tekrar heveslerimi kursağımdan dakkadanak alan  ahanda bu şarkıyı dinledim demin.  



Ne güzel olmuş öyle. Yesinler sizi. Deepika çok tatlı gözüküyor. Ateş detayını, özellikle sonunu, raylardaki o küçük dokunuşunu, ilklerde Deepikanın utandığı masum sahneyi, Abhinin kendinden geçmiş el çırpmalarını, Arjit ve Shreyanın güzelim seslerini, saçlardaki  sarı tutamı çok çok sevdim. “seni elbet biri kazanacak, neden ben olmayayım ? Ah Depişka. Kapan kapmış be tatlım.

*Basın toplantısında Srk, Her filmimde ben d.p. nin peşinden koştum. Bu sefer o benim peşimden koşacak dediydi. Bir kez daha filmi merakla bekliyorum efendim.
Tekrar küllenen HNY aşkımla bildirdim, sizi tekrar tekrar Manwa Laage dinlemeye davet ediyorum.



Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Bende filmi büyük bir merakla bekliyorum.
    SRK ne güzel bir oyuncu. Hint sineması çok şanslı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde bugün müziklerin tamamı yayınlandı, hepsi çok heyecan verici. Srk her zaman favorimdir.

      Sil