Ek Villain (2014)

by - Eylül 04, 2014


Ghajini severler burada mı? Gelsinler değillerse, tam Ghajinicilere göre bir film var. Hatta siz direk izleyebilirsiniz, ikna edilip konusu neymiş ki diye bakmanıza bile gerek yok. Eminim, pek çok Bollyci duydu bu filmi, repliklerini gördü, şarkısını dinledi ya da izledi çoktan. Bu ara en çok izlenenlerin baş tacı ; EK Villain- Bir Düşman.


Başrollerde: Sidharth Malhotra, Riteish Deshmukh ve Shraddha Kapoor. Sid ve Shraddha'nın birer filmini izlemiştim önceden. İyi gelmemişti oyunculukları, bu filmde ise artık tamam dedim, ikiside iyi birer oyuncu olmuşlar. Ritesh ise komedi rolleriyle meşhurdur, Hindistan’da çok sevilir. Hep böyle salak, saf bakışlarla beni hiç cezbetmezdi oyunculuğu, meğersem bir de böyle psikopat bakabilen tarafı varmış. Filmin yıldızı oldu diyebilirim.



Filmin konusu: Karısı Aisha bir psikopat tarafından öldürülünce Guru, intikamını almak için eski karanlık günlerine geri döner. Tabi bu sadece ilk beş dakikayı özetliyor. Geçmiş, gelecek karışık ilerliyor ve ilerledikçe her yarım saatte bir yeni sürprizler bizi bekliyor.

Filmimiz açılışı Aisha’nın ölüm sahnesiyle yapıyor. Hemen sonra bir Guru’nun girişi var ki sormayın. Farkını ortaya böyle koyuyor filmimiz çünkü bu film, merhameti olmayan, acımasız, kötü adamın aşk hikayesi. Guru kötü adam, bir mafyanın ayak işlerini yapan eleman, sözde sağ kol. Aisha’da hayat dolu, yardım sever, fıkra sever kızımız. Aisha’nın sahnelerinde çok eğlendim, ekrandan buralara enerji taştı resmen, daha fazla sahnesi olsaydı hiç itirazım olmazdı. 


Birde şöyle bir defteri var Aisha’nın. Hayaller ve yapılacaklara dair. İki aşığı birleştir, bir hayat kurtar gibi yada kendisi için olanlar kelebek yakala, karla oyna ….

Guru’yu karakolda sorguda görünce ise defterine şöyle bir not düşer ‘Bir hayat Kurtar’. Kızımızın başarılı olup olmadığını, hayallerinin akibetini kendiniz izleyip görün. Yazdıklarım hala filmin çok başında olan sahneler o yüzden rahat okuyabilirsiniz, spoiler sayılmazlar.

Bende bende :) Önemli yani!
Şöyle bir uyarıyı da yapıyım filmimizde çokça cinayet var. Çünkü psikopat rolündeki Riteish, bir seri katil. Kafaya estikçe değil ama bir nedenden dolayı kendinden şikayetçi olan kadınları öldürüyor. Öldürdüğü kadınlarla konuşmalar, kendi ailesiyle iletişimi  ilgi çekici, çözümlenesi  bir karakterdi. Birde elinizi çarpsanız dertli bir karakter çıkıyor filmde. Hastanedeki doktorlar bile.

Hint filmlerinin geleneksel havası ile günümüzün modern yansımaları karışık boy gösteriyor. İlk sahnelerde toplu bir düğün var. Herkes beyaz gelinlik, smokin içinde. Kilisede oluyor düğün. Tam keşke geleneksel olsaymış bu ne ya derken bir de geleneksel bir toplu düğün görüyoruz. Ya da Aisha’nın kıyafetleri sahneye göre şalvar – mini kot değişiyor. 

Gelelim repliklere çok çok iyilerdi. “Karanlık karanlığı aydınlığa çıkarmaz, sadece ışık bunu yapabilir. Nefret nefreti sökmez, sadece sevgi bunu yapabilir.” 

Şunlara değinmeden olmaz, henüz izlemeyenler sizi bir alt paragrafa davet ediyorum. ÇÜNKÜ SPOİLER BAŞLIYOR  Bebeğin doğumu riskli olduğu için babası ile konuşurken ki sahnede, Her şeye rağmen doğumu yapmak ister Aisha. Burası tanıdıktı ama kızın sebebini çok sevdim. Benden sonra onun elini tutacak,karanlıktan kurtaracak birisi olsun istiyorum. SPOİLER BİTTİ. 

Filmin başında çok eğlenip, ortalarda azıcık daraldım, ama son yarım saatin kurgusunu gerçekten çok beğendim. Her olay o kadar güzel birbirine bağlandı ki. Ve o yaşlı teyze, çok etkiledi beni. Sadece sonu bile filmi izlenir kılmaya yetiyor. Verebilecekleri en anlamlı mesajı verip, sizde hoş bir tat bırakıp bitiyor film. İtina ile tavsiyedir.

Benzer Yazılar

20 yorum

  1. Bu filmi severek izledim ama benim için asıl güzel olan birbirinden güzel iki soundtracki... Biri Galliyan diğeri de Banjaara... Herhalde izlediğimden bu yana en az elli kere dinlemişimdir bu iki şarkıyı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu film blogger gözüyle izlediğim ilk filmdi. Onun heyecan ve telaşesiyle filmin ve şarkıların tadını pek çıkaramamıştım :) Aklımda filmden ziyade filmi izleyen çaylak kalmış :)

      Sil
  2. güzel bir film bende çok beğenmiştim:)

    YanıtlaSil
  3. Bak bu ayrıntıyı kaçırmışım yazını okuyunca aydınlandım :) demek "seni ölümden kurtaramayacağımı biliyorum, ama elimi tutarak sen beni hayatta tutabilirsin" diyen guruya aishanın cevabı filmin içinden "benden sonra onun elini tutacak birisi olsun istiyorum" şeklinde gelmiş, vay be... aisha ile gurunun hikayesi cidden çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aisha ile Guru çok özel bir çift gerçekten ama özellikle aisha'nın sevgisini çok beğendim ben. Topluma bir alasından Guru kazandırdı adam etmek derler ya hani o misal :)

      Sil
    2. izlediğim en güzel en etkileyici ve oyuncularıda çok sevdiğim bir filmdi umarım aynı oyuncuları başka filmlerdede görürüz . guru ve aisha yı çok sevdim

      Sil
    3. İkiliyi güzel bir filmde daha izlesek ne güzel olur tabi. Hatta bu sefer gerilimi es geçseler, full time romantikli birseyler çekseler ♡♡♡

      Sil
  4. Bu tarz bi film önerebilirmisin bana çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk- intikam- gerilim bu üçlü kombini izlemeye pek alışık değilim. O yüzden sadece yönetmenin diğer iki filmi 'Aashıqui 2' ve 'Hamari Adhuri Kahani' ile Shahid Kapoor'un 'Haider' filmi geliyor aklıma.

      Sil
  5. Hint filmi damarlarım bir kabardı ki 2 gündür sorma.. Adını çok duymuştum bu filmin, listeme alayımda izleyeyim ilk fırsatta :)
    Sanam Teri Kasam'dan sonra hiç bir aşk filmi sarmıyor ama.. :/
    Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanam, Villaine kıyasla çook daha güzel. Villain ara ara sıkıyor, geriyor. Sonunu iyi toparlayınca hoşnut kalıyorsun. STK'daki gibi çarpma etkisi yapmıyor haberin olsun.

      Sil
    2. Hıı.. O zaman bu filmin biraz daha zamanı var sanırım..
      Teşekkür ederim^^

      Sil
    3. Evet en güzeli izlemeyi ertelemek. Tam kasam etkisindeyken gitmez.

      Sil
  6. Riteish seveni olarak sana bangistan'i öneriyorum. öyle müthis vay be dedirten filimlerden degildi amma ve lakin dilwale ile kiyaslanir ise cok basarili bir filim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O filmi çok merak ediyordum aslında. çok olumsuz yorum görünce topyekün vazgeçmiştim. Bir daha izlemeye niyetleneyim bakalım, önerin için teşekkürler.

      Sil
  7. Harika bir filmdi izlerken göz yaşlarımı tutamadım😢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhtemelen öyleymiştir :) ben artık pek hatırlamıyorum filmi, 2 yıl da çoğu sahneyi unuttum, gitti :/

      Sil
  8. Yaklaşık bir ay önce YouTube'un önerisi üzerine dinlediğim Galliyan soundtrackini sonraki her gün bir daha dinledikten sonra filmini de izlemeye karar verdim ve kısmet bu güneymiş. Keşke daha önce izleseydim. Saçmalanan birkaç sahne dışında gayet iyiydi. Farklı ve duygulu bir film olmuş. Guru'nun Aishaa diye bağırışı hala kulaklarımda. Ayrıca yazınızı da bulduğuma sevindim :)

    Meraklısına: https://www.youtube.com/watch?v=hqVL4oHonXI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok dandirik bir yazı keşke hala bu kadar çok okunmasa :)

      Sil